İki aylık hamileyim ama bu bebeğim kendini çok hızlı belli etti gibi geliyor. Sizce de 8 haftaya göre karnım büyük mü duruyor? 


İç karın genişliğinden dolayı kaynaklanır iç karın genişliği dar olan senin ki gibi erkenden belli olur ama iç karın genişliği büyük olan 9 aylıkken bile çok az belli olur ben 9 aylık hamileyken karnım 1 aylık gibi duruyodu doğumdan sonra çoğu gören şaşırdı sen hamilemiydinki diye 😂
Cevap
15Cevap
Sizin bebeğiniz vardı diye hatırlıyorum ikinci bebiş de hayırlı olsun cesaretiniz den dolayı tebrik ediyorum
Evett dört ayı geçerse böyle olur genelde ama busenin iç karının ile alakalı dert etme.. tadını çıkar
Hiç anlamam aylara göre karın büyüklüğünü :/
İlk bebeğimde 5-6 aylık olana kadar hiç belli değildi neredeyse
İlk çocuk değilse gayet normal. Hayırlı olsun Rabbim ağalıkla kucağınıza almayı nasip etsin
ilk çocuk olunca karınımız küçük mü olur
@Gurursuzdeğilim genelde ilk bebekte kaslar daha gergin olduğu için biraz daha geç göbek çıkıyor ama ilk bebekten sonra göbekteki bağlar ve kaslar esnediği için bebek yukarı çıkınca hemen belli oluyor
Yok normal ya bu belki Erkektir ondan hemen belli eder kendini
Önemli olan bebeğin sağlığı. Kontrollerini eksiltme yeter. Gayet normal bence.
Kimi kişinin iç karnı dar olur sizinde öyledir hemen belli etmiş benim iç karnım genişti doğuma giderken sizin şuanki haliniz kadardı
Hayırlı olsun kaç kilo doğdu
Katın büyüklüğünü anlamıyorum. Hayırlı olsun
Evet önceden göbeğin mi vardı çocuk daha çok minik
Vardı biraz çünkü 8 aylık da bebeğim var 😅
Oo çok yakın olmuş kolaylıklar 😄😅
Sen daha yeni doğum yaptın kız
iki ayda bu olmaz dört gibi duruyor
Hıç belli deģil
İki aylık bir hamileliğe göre evet büyük duruyor ama çok takılma önemli olan bebeğin sağlığı
evet 4 aylık gıbı duruyo
Eski doğum şişkinliği de var o yüzden olabilir
2 aylık için gazla sanki
evet
cocuk sisko dogcak demekki
Tebrik ederim sizi hayır olsun sana
Normal geldi bana
Ne güzel 🤗
Büyür
Yok gibi
28 hafta olmasin abla
Fazla Gibi
yoo gayet normal sanki gaz şişkinligi
Bence değil normal
hayır gayet normal
İki ay için biraz
çok narin
Yok ya normal bence
Baya belli etmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?