Para derdiniz olmasa 20 li yaşlarda erkenden çocuk yapar mıydınız?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Para derdiniz olmasa 20 li yaşlarda erkenden çocuk yapar mıydınız?
Çocuk yapmanın maddiyat ile ilişkilendirilmesi mi sahimi? Yani paranız varsa çocuğunuz olacak paranız yoksa çocuğunuz olmayacak aynı yurt dışı vizesi gibi. Tek fsrkı çocuk bu dünyaya gelmek istiyorsa bi kere vizesini babası hazırlayacak öyle gelecek hey Allah'ım yarabbim ya akşam akşam hiiiiiç güleceğim yoktu valla. Bir kere şuna bir açıklık getirelim evvela. Çocuk sahibi olmayı istemek bunu hayal etmek herkesin hakkı olduğu gibi; Dünya'ya çocuk getirmek de kendini hazır hisseden her anne ve baba adayının da hakkı'dır bakın kendini hazır hisseden derken kessinlikle maddi anlamda değil. Maneven kendilerinden çok iyi anne ve baba olacak' larından emin plan her evli çift'in hakkıdır. Hemde dünya'da ki tüm evli kadın ve kocasının hakkı. Bir insanın oğlu'nun dünya'ya gelmesin de hiçbir şekilde hiçkimsenin hakkı yoktur. Çok acil sağlık problemleri dışında mesela bebek doğarsa annenin hayatı tehlikeye girer ki Allah korusun. ya da bebeğinde anne'nin de durumu kritik olur o an bir karar verilmesi gerekir ve bebek o an alınır. İstisnai durumlar dışında daha bebek iken öpüp sarılmaya doğamadığımız kalbimize gönlümüze sığdıra dığdıra bir türlü yere göğe tatlılık ve güzelliklerinden dolayı biran olsun bile yanlarından ayrılmaya doyamadığımız o güzelliklerin dünyaya gelip gelemeyeceklerinin kararı yine bizim parasal olarak hazır olup olamamamıza kaldıysa oho bekle ki kışın çiçekler açsın ki biz onları satıp para sahibi olalım. Evet bir aile de maddiyat ta çok ama çok önemli bir faktör. Ama eşlerden biri kendini hazır hissediyor diye diğer eşin dünyaya gelmesi istenilen birisinin günahını almaya hakkı yoktur. Düşünün kü eşlerden birisi diğerini kıramayacak kadar sevip çocuk sahibi olunup olunmayacağının kararını tek başına veremiyorsa. Başkaları o aile de para var ya da yok diyerek karışmaya hiç ama hiç zerre kadsr hakları yoktur. Söz konusu bir bebek ise o bebek doğup çocuk olacak, sonra gelecek nesil olacak ve hemen ardın da başta ailesi in sonra milleti ve ülkesi için hayırlı bir evlat olacak. Yani demek istediğim söz konusu evlat ise gerisi diyarbekır güzel lorke delale lorke. Siz anladınız artık. Efendim herkese hayırlı akşamlar. Sağlıkla kalın sağlıklı kalın. Sağlıcakla kalın..
Cocukla paranın bi alakasi yok. nanmayan denesin cocuk maddi durumu duzelten bisey. 10 yil sonra ikinci cocugumuzun oldugunu ben esime soyledim. Ay ortasindaydi gecikme vs yoktu hic hesapta yokken aniden combo seklinde islerim iyiye gitmeye basladi. İlk cocuktan tecrubeliydum. bu duruma.. ve esime dedim ki yine cocuk mu oldu nedir? İsler costu heryerden para akiyor.. test getirdim gercekten hamileymis.
Not: bu herkeste bu kadar bariz olacak diye bisey yok cunku durumunuz dip yapacakken cocuk olunca stabil kalabilir o xaman anlamak. zor olur🙂
Aynen doğru o da illa ki dört ayak üstüne düşüyor keratalar dedesi vs bakıyor bir şekilde gördüm
Evlenmek, çocuk sahibi olmak.. Bunlar maddiyata değil maneviyata ve ruhsal gelişime bağlıdır. Ne kadar bilgilisin, ne kadar dolusun? Sen kendini %100 doldurabildin mi ki %0 bir çocuğu bilgilerle doldurabilesin? Param olsa da, olmasa da zihnim ve ruhum boşsa anne olmak istemem ~ ℳ
Hazır olduğum zaman yapardım. Ebeveyn olmak kolay bir şey değildir dünyaya hiçbir şey bilmeyen, yapamayan bir insan getirip bu insana bir şeyler öğretmek doğruyu öğretmek asla kolay değildir bundan ötürü hazır olduğumda yaparım
Cevap
12Cevap
Çocuğu özel okullarda okutup altına araba çekerim ama çocuk ya bu dünyadan memnun olmazsa ya ahireti tam anlatamadığım için cayır cayır yanarsa bunun vebalini alamam bu dünyaya çocuk getirmem
Güzel bir bakış açısı günümüzde çoğu kişi inançsızlaşıyor
Çoğu kişiden kızım olursa tesettüre sokarım lafını duyuyorum ama zorla bir şey olmuyor o işler öyle kolay değil
Sevdiğim biri olsaydı okul bittikten sonra evlenirdim ve çocukta düşünürdüm.
Yok okul bitmeden sordum ben baban zengin bonkör ve destekliyor
Çalışmadan yine evlenmem. Babam şimdide destekler ama benim içime sinmez. İllaki çalışıyo olmam lazım.
Bu çocuk sahibi olmak için ilaki zengin mi olmak gerekir çocuk sahibi olmak isteyen fakir zangin çocuk sahibi olur
Erken yaşlarda çocuk sahibi olmak büyürken sizide rahatlatır?
Evet yaparım yani yapardım
gider hayatımı yaşarım çocukla mı uğraşacağım hiç sevmem zaten çocukları
Aşiret kurardın çocuk yapmak ne ala? :D
Hayır yapmam onla uğraşamam.
İnş senden çocuk olmaz çoğalmani istemem
Parayla çocuğun erken yaşta olması bağlantısını kuramadım
Bizde kuramadık doğru eş bulup evlenen herkes yapabilir zengin olmayı kim becerdi 20 yaşı da
@OtuzlarındaBirAdam aileden zengin insanlar var okurken bile evlenirler yani sıkıntı olmaz çok bağlantılı aslında
Yanlış anlama aileden zengin olsam kesinlik evlenmem. Okurken okulu çalışırken iş arkadaşların hepsini Hamile bırakırdım
zengin olsam hayatımı yaşarım çocukla işim olmaz
Önemli olan ona yapacağım bakım ve vereceğim sevgi
Dert zenginlik değil doğru eş
Yapardım bakıcı yardımıyla kolay olurdu hdhdh
Yapmam Babalık zenginlikle olmuyor.
Yapardım
Zengin ve aşık olsam yapardım evet
Karıyı bulsak yapacaz
hayır yapmazdım
Tabikide evet dhdhdhdh
tabikide anne olmak en güzeli
Hayır
geç kalmamak lazım çocuk için
yapmam
Hayır yapmazdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?