Çocuk & Ebeveyn İkiz erkek bebekler için Ogeday ve Atilla isimleri güzel mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Ogeday ve Atilla Güncellemeler+1 yıl Ogeday yerine teoman nasıl İkiz erkek bebekler için Ogeday ve Atilla isimleri güzel mi? Cevapla Bebek Soruları Erkek Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
beyazyakalıanarşist Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 94% +1 yıl Atilla iyi ama ogeday özenti gibi, doğrusu attila bu arada attila ve çağatay veya kubilay daha iyi olur, ya da Kubilay ve Çağatay 0 1 Yorumla beyazyakalıanarşist +1 yıl Teoman olur Yorumla
alex4guson Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl biri türk komutan ismi diğeri türklere yapılmadık zulüm bırakmayan moğol komutan ismi ne alaka 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Evet ikisi de iyi. Ama Ögeday pek fazla kullanılmadığından garipsenebilir onun yerine Çağatay veya başka isimler olabilir 0 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Teoman güzel isim evet. Tarihi bir önemi de var toplumda da yaygın. İyidir Yorumla
Behlül-Haznedar Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Ogeday ismi değilde Timur olabilir 0 0 Yorumla
Golumta Takip Et Yoda Yaş: 52 , eic 98% +1 yıl ogeday moğol.. olmas 0 1 Yorumla Golumta +1 yıl teoman iyi de bunlar ikiz oluğu için bence uyum yok... Batuhan Doğuhan ya Doğukan. Adını biz verdik yaşını Allah versin kaderleri güzel bahtları açık olsun. Yorumla
Ssebastian Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Kürşad ve Atilla da olabilir 0 1 Yorumla Ssebastian +1 yıl Allah bağışlasın bu arada Yorumla
aikidoos Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Köfte patates koysanız daha mantıklı olurdu 0 2 Yorumla visnelimonata +1 yıl HAHAHAHAHAHA Yorumla aikidoos +1 yıl Kızım isimlere bak ya ciddi mi bunlar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Atilla iyi ama ogeday özenti gibi, doğrusu attila bu arada attila ve çağatay veya kubilay daha iyi olur, ya da Kubilay ve Çağatay
Teoman olur
biri türk komutan ismi diğeri türklere yapılmadık zulüm bırakmayan moğol komutan ismi ne alaka
Evet ikisi de iyi. Ama Ögeday pek fazla kullanılmadığından garipsenebilir onun yerine Çağatay veya başka isimler olabilir
Teoman güzel isim evet. Tarihi bir önemi de var toplumda da yaygın. İyidir
Ogeday ismi değilde Timur olabilir
Atilla güzel. Ogeday da iyi
ogeday moğol.. olmas
teoman iyi de bunlar ikiz oluğu için bence uyum yok... Batuhan Doğuhan ya Doğukan. Adını biz verdik yaşını Allah versin kaderleri güzel bahtları açık olsun.
Kürşad ve Atilla da olabilir
Allah bağışlasın bu arada
Olur olur bal gibi olur.
Atilla iyi de ogeday guzel degil be
Köfte patates koysanız daha mantıklı olurdu
HAHAHAHAHAHA
Kızım isimlere bak ya ciddi mi bunlar
Gayet güzel seçim.
eşin mi seçti
Hayır ben
Can ve Cem