Gebeligimde eşim benden uzaklaştı. Ben istediğim halde beni hep erteliyor, ne yapmalıyım?

Eşim Gebeligimin 3. Ayından sonra beni hep erteliyor. Şu an 8. Ayimin ortalarındayım ve gece güzel vakit geçirmek istiyorum fakat beni hep erteliyor. İşlerinden kaynaklı olduğunu söylüyor ama daha önce de çok sıkıntıya girmişti bunu yatak odamıza hiç taşımamıştı. Beni gezdirmesini istiyorum erteliyor. Yürüyüş bile yapmak istemiyor benimle. Kendimi çok kimsesiz hissetmeye başladım. Benimle ilgileniyor ama sırf hamile olduğum için ilgilendiğinin farkındayım. Sizce aldatılıyor olabilir miyim? Onu çok istiyorum gündüzleri düşününce bile bu bana zevk veriyor ama gece iki yabancı gibi oluyoruz. Gülüp eğleniyoruz ama sanki karı koca gibi değiliz.

Gebeligimde eşim benden uzaklaştı. Ben istediğim halde beni hep erteliyor, ne yapmalıyım?
Cevapla