Ben bebekleri çok seviyorum ne yapmam lazım bilmiyorum.
her şey için çok kararsız ve yaşım genç diyor bende çok istiyorum
her şey için çok kararsız ve yaşım genç diyor bende çok istiyorum
28den sonra çok geç olur asıl o zaman yapmamanız gerekir 28-30 yaşından sonra çocuk yapmak kadınlarda meme kanseri riskini artırıyor, çocuğun down sendromu olma riski yüzde elli fazlalaşıyor. Dikkatli olun. İstiyorsanız çocuk ona danışın ve hemen yapın. Sonra çok geç olur.
Cevap
10Cevap
ne kadar geç kalırsan o kadar çocuk için zor olacak.
İstemiyor, zorla yapamazsın adam istemiyor illa o istemiyor diye yaparsan sadece kendin bak herkes istemek zorunda değil ki çocuk istemeyen çok kişi var
Olur sıkma canını. Dile getirmeden ön planda tut bu isteğini
yani iki tarafında hazır olması senin için daha iyi yaşında genç daha
Kaç yıldır evlisiniz
İstememesinin sebeplerini söylüyor mu
bebek istemeyen adamla bebek yapma tavsiyem. Planları vardır. Hemde geö bebek yapmak daha iyi benc
Geç değil hazır hissediyorsan tamamdır
Bence tam zamanı çocuk yapmanızın diye düşünüyorum
Korunuyor mu beraber olurken
eşin kaç yaşında
Bebek yapman lazim😀😀
Bence ikna et
ona bu hislerinden bahset
prezervatiflerine iğne vur
Yaşım genç ne ya Evlenmeseydin derler adama
Kaç yıldır evlisiniz
26 cok genc
Olur daha
Neye geç kaldın ya
Zamanııı
Evlimisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?