Eşim bebek istemediğini söylüyor, 26 yaşındayım. Geç kalmışım gibi hissediyorum, ne yapmam lazım?

Ben bebekleri çok seviyorum ne yapmam lazım bilmiyorum.
her şey için çok kararsız ve yaşım genç diyor bende çok istiyorum
Eşim bebek istemediğini söylüyor, 26 yaşındayım. Geç kalmışım gibi hissediyorum, ne yapmam lazım?
Cevapla