Çocuk & Ebeveyn Hamileyim sırt ağrım çok oluyor doktorum sorun olmaz dedi normaldedi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yaşıyan var mı kizlar Veya erkekler karınız yasadimi ne yapti Hamileyim sırt ağrım çok oluyor doktorum sorun olmaz dedi normaldedi? Cevapla Hamilelik Soruları Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et
isimsizbilen Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 767 cevap paylaştı. son ayımda bel ağrısından ölüyordum. Hem ağırlık hemde bebeğin leğen kemiğine baskı yapmasından dolayı oluyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Benım esımde de var su anda henuz 132 gunluk olmasına ragmen. 0 9 Yorumla Soran +1 yıl 6 aylığım benim de önceden pek agrimazdi bebek irilestikce demekki Cevap sahibi +1 yıl Eet erkk mi Soran +1 yıl Erkek ya. iri olacakKız olsa en azından çiti pıtı minik bir şey olurdu Cevap sahibi +1 yıl Elı ayagı duzgun olsn Allah analı babalı buyutsun de gerisi önemli degl erkek mi istiodunuz? Soran +1 yıl Allah razı olsun Soran +1 yıl Eşim kız istiyordu Bende kız istiyordum Kaynanam erkek isterdi durmadan paşam Pehlivanım deyip dururdu😄 Cevap sahibi +1 yıl Haha ıyı barı çok sevecek☺️ isim düşündünüz mü peki Soran +1 yıl Evet. Muhammed Ali Cevap sahibi +1 yıl Çok guzelmıs adıyla yasasın
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Evet sırt ağrısı olur bu zamanlarda normal. Geceleri sırtüstü yatın ve eşiniz kimi akşamlar masaj yapsın sırtınıza 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Yapıyor Allah razı olsun ben dur diyene kadar uğraşır da geçmiyor kasıklarıma kadar vuruyor. Erken dogum olmasın inşallah korkum o Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Zeytin yağı ile masaj yapsın sırtınıza. İnşallah erken doğum olmaz şimdiden Allah sağlıklı uzun ömürler versin hepinize 😊😊 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim 🌷 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
son ayımda bel ağrısından ölüyordum. Hem ağırlık hemde bebeğin leğen kemiğine baskı yapmasından dolayı oluyor
Benım esımde de var su anda henuz 132 gunluk olmasına ragmen.
6 aylığım benim de önceden pek agrimazdi bebek irilestikce demekki
Eet erkk mi
Erkek ya. iri olacak
Kız olsa en azından çiti pıtı minik bir şey olurdu
Elı ayagı duzgun olsn Allah analı babalı buyutsun de gerisi önemli degl erkek mi istiodunuz?
Allah razı olsun
Eşim kız istiyordu
Bende kız istiyordum
Kaynanam erkek isterdi durmadan paşam Pehlivanım deyip dururdu
😄
Haha ıyı barı çok sevecek☺️ isim düşündünüz mü peki
Evet.
Muhammed Ali
Çok guzelmıs adıyla yasasın
Evet sırt ağrısı olur bu zamanlarda normal. Geceleri sırtüstü yatın ve eşiniz kimi akşamlar masaj yapsın sırtınıza
Yapıyor Allah razı olsun ben dur diyene kadar uğraşır da geçmiyor kasıklarıma kadar vuruyor. Erken dogum olmasın inşallah korkum o
Zeytin yağı ile masaj yapsın sırtınıza. İnşallah erken doğum olmaz şimdiden Allah sağlıklı uzun ömürler versin hepinize 😊😊
Teşekkür ederim 🌷