Sevgilim evlendikten sonra bebek istiyor ama ben istemiyorum başkalarının bebeklerini sevmek güzel kolay ama kendim yapmak istemiyorum sevmiyorum sorumluluk almaktanda nefret ediyorum benlik değil çocuk hiç bi zamanda düşünmedim ama sevgili olduğumuz zamandan beri ileride kız bebeğimiz olsun sana benzesin gözleri ikimizin karışımı güzel olmazmıydı vsvs diyor kulağa güzel geliyor anlık ama olmuyor istemiyorum istemediğimi söyleyince çok üzülüyor 3. yılımız olcak ama yok bu konuda anlaşamıyoruz sen ne istersen o olsun diyor bu konu içinde ama üzülüyor da sırf o istedi diye yapmak zorunda mıyımki ben ona kalsa evlenir evlenmez istiyor neyapmam gerekiyor bu konu için acaba?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bunu ona çok belli etme. Önceki ilişkimde bizi arkadastan öteye götüren sey çocuk meselesiydi ve sırf onu etkilemek için bir süre rol yaptıktan sonra bende etkilenmeye basladım buna kendimi kaptırdım ha ileride hâlâ fikrin aynı ise gizliden korunursun. Erkekleri ciddiyete bağlayan tek sey çocuk, ilişkiye girse bile bağlanmazlar niyetinin yuva olmasını istiyorsan bu isteğini göz ardı etme en azından köprüyü geçene kadar pasif dur
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYani ayrılmak zorunda değilsiniz. Sen yapmak istemediğin konusunda net ol. İlla yapmak istiyorsa gitsin 20 yaşında doğurmak isteyen biri ile birlikte olsun. Seviyorsun diye hem kendinin hemde çocuğunun hayatını riske atmak makul mü? Bu arabanın rengine karar vermek değil. İnsanın tüm hayatını etkileyecek çok kritik karalardan biri? Aldatması konusu kendi ayıbı olur. Öyle bşr ihtimal varsa zaten hiç çocuk yapmamak lazım. Ne yapacaksın birde bu yaşında babasız mı büyüteceksin? Sen kararını söyle ister kabul eder ister ayrılır bu onun karar vereceği bir karar!
32 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın valla her kelimesine kdr tekrar konusucam güzelce teşekkürler yorumunuz içinde
- +1 yıl
Rica ederim ve ben teşekkür ederim. 🙏
+1 yılYani bir şey diyemiyeceğim ama sen onun isteklerine saygı duymak zorundasın oda senin isteklerine saygı duymak zorunda ona henüz hazır olmadığını ama birgün mutlaka olacağını soyle.
00 Yorumla
+1 yılbu erkeklerde harbiden zeka yok ya bunların soyu devam etmemeli öyle bi hata yapma
16 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum yorumun için sağol bebek
- +1 yıl
ayn ayn görüyoz yorumlarda da haberlerde de ne b0k olduğunuzu
- +1 yıl
daha hâlâ neyiniz var ki savunuyonuz
- +1 yıl
bu 30 yaş aralığı direkt abaza zaten
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
24Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı.
+1 yılŞu an bebek konusunu konuşmak için çok erken gadası. Daha evlendiğiniz bile yok
00 Yorumla Yani yapmak zorunda değilsin ama sevgilin istiyorsa ve sen istemiyorsan ileride sorun çıkartır ya biriniz karşı tarafın fikrini kabul edecek ya da ayrılmak daha mantıklı olur çünkü sorunlu bir ilişki olur
30 Yorumla
+1 yıl18 l-24 yas arasindasin henuz yeni cocukluktan cikmisken cocuk yapmak istemek veya cocuk yapmak zorunda degilsin esin bile olsa bu istegine karisip sana baski yapamaz. Yasayip eglenmen gereken onca yil varken cocuk istemesi daha cok eve tikmak amaciyla gibi geliyor cunku bu yasta bir insanin anlattigim kadar cocuk istemesi fazlasiyla absurt
11 Yorumla- +1 yıl
Evlenmemissiniz bileAJSHWJSHAJHSAGA askim kendini seviyosan ayril evlenince cekilecegini sanmiyorum
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılSevgililik aşamasında bu konularını konuşulması tabii ki de iyi oluyor Çünkü sevgiliyken her şeyi kabul edip evlendikten sonra red etmenin bir anlamı yok Eğer anlaşmazlık sevgiliyken çıkıyorsa bu durum düzelmiyorsa yapacak bir şey yok
10 Yorumla - Çocuk & Ebeveyn konusunda 312 cevap paylaştı.
+1 yılHer 2 tarafın isteği önemli ama daha çok önemli olan sizin ne istediğiniz ebeveyn olmak bu dünyanın en zor görevi çok büyük bir sorumluluk baya düşünmek gerekiyor
01 Yorumla
Soran+1 yılİşte ben bunun farkındayım ama onun farkında olduğunu düşünmüyorum ablasının 2 dene bebesi vardı uzaktan onları sevip bi kaç saat göz kulak olmakla bir sanıyor sorumluluğu ben farkında olduğum için yapamayacağımı düşünüyorum istemiyorum işte pff bilmiyom nolcak
+1 yılEminim evlenince o da sorumsuz baba olacaktır. Boşverin.
10 Yorumla
+1 yılNiye evleniyorsun ki o zaman sende kendine çocuk sahibi olmak istemeyen biri ile evlen bence buna hakkın yoktur
11 Yorumla
Soran+1 yılYaw ben başta demiştim buna ztn simdi ısrar etmeye başladı 3 yıl olcak bende mi suç bi düşün bakim
+1 yılİstemiyorsa yapamazsin mesela bende istemiyorum bu sorumlulugu almak istemiyordur
10 Yorumla
+1 yılYav hele bir evlenin bir tane deneyin. Hoşunuza giderse devam edersiniz yapmaya gitmezse bırakırsınız
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok kotusun la ailen de mi denedi de seni yaptı ozmn hey Allahim deneme yanılma yapiyoz sanki kolaymış gibi bebeğin hakkına giremem ben
- +1 yıl
1 tane yapmadan bilemezsin. Hem merak etme bebek doğunca sen şimdiki sen olmayacaksın. Hormonların değişecek
+1 yılMecbur değilsin. Ama kendini bir karşına al iyice düşün. Her yönden. Güzelliğini, hissettireceği duyguları, diğer yönden ağır sorumluluklarını..
02 Yorumla
Soran+1 yılAşk ben ztn düşündüm istemiyomki sırf bu istiyo diye istiyomus gibi yapmak zorunda kaldım başlarda yoksa uzulüyo iste istemediğimi söylediğimde ileride konusucaz artık tekrar zaman ne getirir bilemeyiz sonucta tsk yorumun içinde
- +1 yıl
Ne demek. Hakkınızda hayırlısı olsun.
Yapmak zorunda değilsin. Ama o da kendince haklı, uzlaşmanız lazım.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin
+1 yılMerak etme daha ayrılıp başka insanlarla tanışacaksın 3 yıl olması evleneceksin anlamına gelmez
10 Yorumla
+1 yılBu durumda bende sendenim ama insanin kendi evlâdinin olması güzel bir duygu
12 Yorumla- +1 yıl
İmkanlar iyiyse yani
+1 yılOnunla konuşabilirsiniz ve istemediğiniz hiçbir şeyi yapmak zorunda değilsiniz 🌸
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKoca meraklısı çişli bir zibidi bulmuş onla mutlu oluyorsun değilmi :) başka işin yokmu senin? işe yarar biri olmak için neler yapıyorsun?
02 Yorumla- +1 yıl
Buradan bakınca. Tanımadığın birisini yargılayıp, laf sokma çabana bakılınca sen hiç bir şey yapmamışsın. Yaptığın görüşün sence ne gibi bir katkısı var? Lütfen anlatmak istediğin şeyi bize açıkla!
İşe yarar insan nedir?
Soran+1 yılNe alaka la cümlelerine bak , başka isim var haklısın anneciginin ag. źına veriyom sakat yaw
bu konuda tartışıyorsanız olmaz bence çocuk basit bir şey değil, iki tarafın da istemesi gerekiyor
00 YorumlaBence evkendiginde en az 4 yil yapmayin
112 Yorumla
Soran+1 yılValla bana kalsa hani olurda ikna olursam 30 yaş iyi geliyor gözüme ama beyefendi maddiyat konusunu halleder halletmez istiyor hemen diyorum baş başa kalalım uzun süre diyorum 1 max 2 yıl ytrli diyor 30 a da geç diyor bana tek anlaşamadığımız konu 😑
- +1 yıl
Valla beni annem 34 yaşında doğurmuş. Babam doktor, annem öğretmen. Şu an 29 dokuzum hiçte zor büyütmediler! Ne alaka zor büyütsünler?
- +1 yıl
Saldırdığımı nerden çıkardın :) ya 30 yaş genç bir yaş daha üniden yeni mezun olmuşsun. Yüksek lisans falan iş bulma derdi derken, elle tutulur bir düzen oturtum, okul bitti az hobilerimi yaptım, gezeyim tozayım desen zaten 30 oluyorsun. Ben anlamıyorum insan dediğin 42-43 yaşına kadar doğurabiliyor. Orta yaş dediğin 50. Hayatında düzenli spor olursa 30 yaş neki öğlen hamburger akşam pizza gomsen de rahat rahat fit kalırsın.
- +1 yıl
Çocuk güzel bir şey benimde olsun istiyorum fakat artık 24 yaşımda ki kadar istemiyorum 24-25 lerde şuursuzca istediğimi farkettim sanki. Sadece şunu demek istedim herkes için geçerli değil fakat 18-20li yaşlarda yapınca fedakarlıklar gerekiyor. İşemi yetişeceksin, çocuğa mı, yoksa güzel kazancın vardır bakıcıya mı bırakacaksın ya güzel kazanamayıp birde boşanmış bir anne olursanız. Aile evinde anne baba desteği ile bakarken çalışmak var. Çocuk güzel bir şey Allah sahibine bağışlasın. Fakat şuursuzca alınabilecek bir karar değil. Keşke benimde çocuğum olsa fakat iyi bir ailede yetiştim. Bir çok dalda başarılı bir sporcuyum, enstrüman çalıyorum, ilerideki çocuğuma da aynı imkanları sağlamak isterim. Direk bu senin düşüncen buda benim düşüncem demenin bir manası yok. Tabi ki bu benim düşüncem onaylamanıza ihtiyacım yok saygıdeğer ;) beni takip ederseniz mesajda bir şey sormak istiyorum ufak bir sohbet. Alacağım cevabı biliyorum ama belkide kısada olda sohbet ederiz.
- +1 yıl
Sanırım biraz 19-20 yaşlarda 25-27 uygun gibi diyorsun abilerim ablalarım hep 30 dan önce evlenme anlarsın zamanla diyorlardı. Şu an 29 yaşımdayım. 28 yaşımda inanılmaz hak verdim. Daha yapmak istediğim çok fazla şey var. İyiki kapılıpta 25-27 lerde çocuk yapmamışım. Kadın için bilemem ama daha 35 kadar işlerim var. :)
- +1 yıl
30 önce evlenip çok mutlu olanlarda var. Bunun kesinlikle farkındayım.
Yapman gerekiyor adamin çocuğu olmasın mı ayrıca sen evlenince vermeyi düşünüyor musun sevgiline
019 Yorumla
Soran+1 yılYa ben sevmiyom gitsin benim gibi başka bebeleri sevsin uzaktan niye kendi bedenimi yipratayim sırf istedi diye ki ve evlenince mecbur vercez yaw okdr da değiliz skebwoebejhw
- +1 yıl
Oohooo sen bu kafayla gidersen adama Allah sabır versin bence terk eder seni mecbur vercez diyon onu bile veresin yok ayrıca çocuk sevmek için yapılmaz soyunun devamı için yaslandığın zaman sana bakacak senin ihtiyacıni görecek her zaman lazım olur 8-10 yaşına gelince bile markete gönderirsin
- +1 yıl
Senle evlenen adam alet elinde akşama kadar evde gezer artık ya da başka bir hatun bulur çocuk yapmak için hatta sende izin ver haberin olsun grup yapın ya da sizin evde yapsın dışarda çocuk yapmasın adam bir ihtimal daha var sen hamile kal taşıyıcı anne bul çocuğu o doğursun
Soran+1 yılBelli ztn konuşma tarzından mağara devrinde kaldığın herkesi kendin gibi sanma bu 1 çocuk mu doğuruyorum kendime hizmetcimi sakatmisin yaw sırf ayak işlerimi yaptırmak için niye çocuk yapayim okadar da bencil bir insan değilim ve soyumu devam ettirme gereği duymuyorum belli burdan eğitimsiz bir cahil olduğun 🐒
- +1 yıl
Delici ne demek ilerde lazım olur. Daha yaşı başı kaç arkadaşın. İşler var mı? Beziydi, mamasıydı, doğum masrafları, ilerde olul masrafları vs. vs. Oyuncak almıyorlar bu dünyaya bir birey getirecekler. Soy devam etsin tamam ama dünyaya gelecek şey bir birey olacak köle değil. Sarkastik konuştuğuna inanmak istiyorum. Sorana da cevabım bence yaşlarımız çok genç çocuk yapmak çok ciddi bir sorumluluk bazı koşulların oturmuş olması lazım. En basitinden 20-24 ve 24-29 yaş arasındaki bireyler daha genç sayılıyoruz. 20’li yaşlar bir daha gelmez. Hem hayattan tad alınacak yaşlar çalışıp kazandığın parayla dünyayı gezip genel kültürünü genişletip bunları televizyondan çoğuna izletmektense. 20’li yaşlarda gezip, okuyup, kişisel gelişimini tamamlaya bildiğin kadar işini, düzenini oturtup doğurduğun bireye güzel bir gelecek imkanı yaratmak daha mantıklı diye düşünüyorum. Bence 30 yaş öncesi çok erken. 35-40 arası daha mantıklı. Hem hayatı tecrübe etmiş çocuğuna daha hayat hakkında bilgili, hemde daha tecrübeli yaklaşmış olursun.
Soran+1 yıl@nis_00 mağara devrinden kalma bir cahile ne laf anlatabilirsin ki işte bunun gibiler birde kendini üstün görüp bir bk sanıyor 💩
- +1 yıl
Arkadaşlar ağzınıza sağlık şimdi gelir hakarete başlar. Birde bu gibilerine aşık olanlar var. Üzülüyorum.
- +1 yıl
Benim suçum ne niye siz? 😂
Soran+1 yıl@ParaşütAdam sonunda doğru konuşan düşünen birisi teşekkür ederim abi bu dediklerini bende düşünüyorum ve öyle yapmak istiyorum okulum bitcek de atanacamda sonra ev masrafı vsvs çocuğa gelcekte 30 ideal olduğunu düşünüyorum ailemden dolayı da hiç bir şey yapamadım şu yaşıma kdr düzgünce biraz kafa dinlemek istiyorum birazda kendimi geliştirmek olgunlaşmak istiyorum ama beni anlamıyorlar şu an düzgünce bi sen anlayabildin bu beni mutlu etti tkrardan teşekkür ederim abi
- +1 yıl
O size dahil değilim sanırım! Bir an yanlış anladım diye umut ediyorum!
- +1 yıl
Nis_94 bir an korkuyla karışık yanlış anladım. Siz deyince durduk yere üstüme alındım.
Soran arkadaşada bence çocuk yapmak için önce ailenin hayattaki yapmak istediklerini yapması lazım ki ileride içinde kalmasın. Kendine odaklanmalısın. Kendini geliştirmezsen çocuğunu nasıl geliştiresin sonuçta o yavrun olacak ileride niye mutsuz olsun. Ben teşekkür ederim cevabın sevindirdi. - +1 yıl
damızlık al o zaman
- +1 yıl
Arkadaşlar bilmeden burada bana laf söylemişsiniz ama bende size 18 yaşında evlenip gerdekte çocuk yapın demedim bende şu an bekarım ve evlenince en az 1 sene sonra çocuk yaparım evlenince hemen çocuk yapmayın zaten evliliğiniz eviniz yerine otursun iş güç sahibi olun düzenli geliriniz vs olsun birikim filan yapın çocuk yapın lafını gerdekte çocuk yapın gibi mi anladınız
- +1 yıl
Dostum soranın yanında yaşı yazıyor. Oraya bakmadan akıl veriyorsun verdiğin akılda akıl olsa. Neresinden tutarsan tut kıvıramazsın. Arkadaş daha sevgiliyiz diyor aman sana laf anlatamam. Sadece yemedik 😉
- +1 yıl
Vermeyi düşünüyor musun diye yazmışsın. Vermek ne la? Ağzını toplamalısın.
- +1 yıl
İster ye ister gargara yap evlenince çocuk konusunda siz direk ilk geceden planlıyorsanız bir şey diyemem herkesin kendi görüşü ancak yaşı yazıyor gördüm düğün evlilik ne zaman onu da bilmiyorum hemen yarın yapacak da değil ayrıca ben hemen çocuk yapın demedim ama hayatınızda karar verdiğiniz hazır olduğunuz bir zaman yapılır bunun zamanına da çiftler karar verir
+1 yılBana sorarsan olmaz kafa yapısı tutmayan çifte izde evlenmeyin öyle bir ailede biri olarak diyorum
19 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani
Soran+1 yılHer şeyde anlaşıyoruz bi bebek konusu böyle sıkıntılı oluyor biraz olmazmı yani kesin olarak bizden ayrılammı diyosun
- +1 yıl
@Zevkli_Temaslar diyelim birini seviyorsun ama ufacık olaydan bile kafa yapılarınız tamamen farklıysa bir çift olamazsınız durmadan kavga çıkar ve olan ilerde çocuğunuza olur
- +1 yıl
Her konuda ise diyorum ama bebekten ayrılma olmaz ama bebek hoş bir şey ama sorumluluğu zor bence sevgiline bu konuyu anlat zamanla belki fikrin değisir ya da onun kurtulursunuz
- +1 yıl
Yani bu doğru
Soran+1 yılAnladım aşk teşekkür ederim cevabın için
- +1 yıl
Rica ederim
- +1 yıl
Yaren
- +1 yıl
@Zevkli_Temaslar?
+1 yılCanım önce bı evlen belki kisirsiniz hiç çocuğunuz olmicak ne biliyosun
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapicam de yapma ben oyle yapiyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılHsossbissj bende öyle yapiyodumda tutamadim söyledim işte sonda hsjsksjs ileride de yapmayız herhalde artık
Seviyorsan bence evet çünkü başkasından yaparsada suçlu o olacak
03 Yorumla
Soran+1 yılHeh yani şimdi aldatmayı da normallestirin ztn 😑
- +1 yıl
gidip kendi cocugunu baskasindan yaparsin abicim cehalete gerek yok uzaklas
İstesende istemesende azgınlıktan bir anda oluyor😂
01 Yorumla
Soran+1 yılÇoh kötüsin la ayıp ayip ayol dime öyle woevwowvsosb🥲
İkinizin istemesi gerekiyor bnce
10 Yorumla
+1 yılCok sıfkmekle cok cocuk olmaz 😂 istediğin bir günde sen bulamazsın
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 391 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenin ondan sonra düşünürsünüz
01 Yorumla
Soran+1 yılDimi yani hsksbsjsjs
+1 yılSevgililik konusunda bu konular ne kadar mantıklı?
01 Yorumla
Soran+1 yıl3 yıl olcak ciddi ilişki yani ne zaman konuşmayı dusunuyon ya da kimle konuscan böyle konuları
Ozaman evlenme çocuk sahibi olmak herkesin hakkı
03 Yorumla- +1 yıl
sonra etraf it kopuk kaynıyor herkes çocuk yapmasın ya
Soran+1 yıl@zPSiCoPaTa aynen haklısın
Soran+1 yılValla bacım hiçte herkesin hakkı değil her doğuran anne baba olabilseydi düzgün sokakta aç çocuk dilenci çocuk olmazdı ya da yurtlar dolup taşmazdı ya da bebeğini parçalayıp sokaktaki direğe asanlar vsvs olmazdi
+1 yılEvlenmekte sorumluluk almaktır evlenme o zaman
02 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmekle çocuğun sorumluluğunu almak çok farklı ikisi bebek bakmisligim olduğu için biliyorum boş boş konusmayin ben kocamın sorumluluğunu alirim. baska bir şey istemiyorum işte bebek vs
- +1 yıl
Kimin boş konuştugu belli de neyse
+1 yılkeşke bende bu tartışmayı yapıyo olsaydım
01 Yorumla
Soran+1 yıl🥲😔
+1 yılEvlendiler de bebekleri kaldı..
10 Yorumla
+1 yılEvlenmeyin, niye ısrar ediyorsunuz birbirinize 🤣
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 789 cevap paylaştı.
+1 yılevlenin sonra karar verin
00 Yorumla
+1 yılZamanı gelince konuşun bunları daha erken
00 YorumlaBi evlenin de yaparsiniz
00 Yorumla
+1 yılbebek için iki çiftinde rızası olması lazım
00 Yorumla
+1 yılSon derece haklısın
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa çocuk iyidir. Neslin devam eder işte. Olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılYaw ben bu kafada degilim işte sırf neslim devam etsin diye niye çocuk yapim 6. sınıftayken 4. kardesim doğmuştu ben baktım ona annemden çok neyin ne olduğunu sorumlulugunun farkında olduğum için istemiyorum işte sevmiyorum çocuk uzaktan sevmek daha kolay geliyor
+1 yılHayır değilsin
10 YorumlaDegilsin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlenme o zaman sorun olur
00 Yorumla
+1 yılYa anlaşın ya da ayrılın yol yakınken
00 Yorumla
+1 yılZorunda değilsin
00 YorumlaYapma o zaman
00 Yorumla
+1 yılYeden birisi dogursun
00 Yorumla
+1 yılEvlenme o zaman
00 Yorumla
+1 yılHayır şu an değilsin
10 Yorumla
+1 yılNe kadar saçma ve boş bi soru
21 Yorumla
Soran+1 yılSenin kadar değil Kezban 🐒
+1 yıldeğilsin
02 Yorumla
Soran+1 yıl@delici94 aga ben cocuk yapmam dedim tek seks e bise demedim aw yanlış mı anladin acaba beni
Zorundasin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılTerk et
00 Yorumla
Devamını Gör(36)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Sevgilimle bebek konusunda anlaşamıyoruz. O istiyor ama ben istemiyorum. Yapmak zorunda mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer