Gebelik mi, yerleşme kanaması mı yoksa ara kanama mı?

Merhaba , 07.04.2023 tarihinde regl oldum 11.04.2023 tarihinde bitti. Reglim bittikten 10 gün sonra yani 21.03.2023 tarihinde 3 damla kan geldi tuvalette. Sonra bende ara kanama filan diye önemsemedim. Ped taktım ped de kahverengi akıntı vardı sadece. Kan da bir iki damla daha gelmişti. Sonra bitti tamamen. 23.04.2023 tarihinde bidaha iki damla kan geldi yine rengi çok açıktı. göğüslerim ağrımaya başladı. Psikolojik mi bilmiyorum. Evliyim korunuyoruz. Çok düşük ihtimal gebe kalma ihtimalim. Yerleşme kanaması mi sizce? Yerleşme kanaması ise ne zaman kan vermem lazım öğrenmek için. Çubuk test yaptım ama negatif.

Gebelik mi, yerleşme kanaması mı yoksa ara kanama mı?
Cevapla