Çocuk & Ebeveyn Kız ve erkek çocuğunuz olsa isimlerini ne koyarsınız? italian_girl_ Takip Et Xper 1 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Kız ve erkek çocuğunuz olsa adını ne koyarsınız Güncellemeler+1 yıl Erkek olana Baran, Güney veya Emir koymayı düşünüyorumKız olursa Bade, Kübra ya da Arya koymayı düşünüyorum Kız ve erkek çocuğunuz olsa isimlerini ne koyarsınız? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
çirkinkalplinsan Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Erkek olursa Muhammed, kız olursa Melina koyabilirim. Tabii yine de aile büyüklerine sorarım ilk ‽ 1 0 Yorumla
MrsCanselll-_ Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Kız : asel ya da arvenErkek : akın ya da poyraz 1 0 Yorumla
seyda028 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Kaan Alp oğlumun adıKızım olursa Elisa Deren - Almila - Karsu bu üçünden birini koyacagm 1 0 Yorumla
meraklihakanenyeni Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl bu bura da paylasilacak bir sey degil yanlis birsey ya baskainin cicugunun adini sormak 0 1 Yorumla italian_girl_ +1 yıl Tamam o zaman bir daha sormam pardon Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Kıza duru ya da yağmur erkeğe Baran ya da Barış koyardım 0 1 Yorumla italian_girl_ +1 yıl Bende erkek olana Baran koymayı düşünüyorum Yorumla
Kalbim_sin Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Olsaydı kızıma Haziran ismi ni verirdimOğluma da emirhan ismini verir dim bunarı koyardım. 0 0 Yorumla
berksvoice Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Erkek alperenKız asel 0 2 Yorumla italian_girl_ +1 yıl Güzel isimler Yorumla berksvoice +1 yıl Bence de Yorumla
tatli_kedi00005 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 36% +1 yıl Kız olursa bebek, erkek olursa eşek! 0 1 Yorumla italian_girl_ +1 yıl Bu iyiydi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Erkek olursa Muhammed, kız olursa Melina koyabilirim. Tabii yine de aile büyüklerine sorarım ilk ‽
Kız : asel ya da arven
Erkek : akın ya da poyraz
Kaan Alp oğlumun adı
Kızım olursa Elisa Deren - Almila - Karsu bu üçünden birini koyacagm
bu bura da paylasilacak bir sey degil yanlis birsey ya baskainin cicugunun adini sormak
Tamam o zaman bir daha sormam pardon
Kıza duru ya da yağmur erkeğe Baran ya da Barış koyardım
Bende erkek olana Baran koymayı düşünüyorum
Olsaydı kızıma Haziran ismi ni verirdim
Oğluma da emirhan ismini verir dim bunarı koyardım.
Erkek alperen
Kız asel
Güzel isimler
Bence de
Kız olursa bebek, erkek olursa eşek!
Bu iyiydi
Erkek olsa fenasi kerim kiz olursa oya bilir
Kız olursa yaren erkek olursa Alparslan
Buse , Gökdeniz
Dilaşub ve cabbar
Mihrimah ve Ömer
Eşim hamile Aminenur❤️❤️❤️🌺🌹🌹💐