Kız ve erkek çocuğunuz olsa isimlerini ne koyarsınız?

Güncellemeler
+1 yıl
Kız ve erkek çocuğunuz olsa adını ne koyarsınız
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek olana Baran, Güney veya Emir koymayı düşünüyorumKız olursa Bade, Kübra ya da Arya koymayı düşünüyorum
Kız ve erkek çocuğunuz olsa isimlerini ne koyarsınız?
Cevapla