Eğer insan olduğuna inanıyorsanız. Demelisiniz buna hakkı var belki geri birleşmeyecek ama sorumluluklarini bilmeli. Sonuçta tek başına yapmadın bu çocuğu. Ve bebeğinde bunu hak etmiyor mu? Zaten boşansanız bile yinede çocuk baba üzerine olacak.
Dışarıdan geç geldi diye aldatıyor muamelesi yaptım sinirlendim bağırmaya başlayınca kadınlık denilen şey sende yok hamile bile kalamıyorsun diyince sinirden delirdim yapıştırdım ağzına
Ondan gizli demissiniz ama kadın ayrıldıktan yaklaşık 300 gün süre içinde doğan çocuğu eski eşinin üzerine yazılıyor diye biliyorum bir araştırın bunu isterseniz.
Gerçekten üzücü olmuş yaşanilanlar ve siz onun aldattığına inanıyor musunuz? Böyle ise deseniz bile yeniden birlikte olmak zorunda değilsiniz fakar öyle birisi değilse bir bebek büyüyecek değer mi ödün veremedikleriniz yüzünden ayrı evlerde büyümeye?
Bende buna sinir oluyorm nikah olmadan ne dokunmasına izin veriyosun cidden şu ülkeye bi Ahlak dersi verilmeli müslüman ülesiyiz ama utanc verici yaa iyice hristiyanlara özenenkerle dolu
0
25 Yorumla
Soran
+1 yıl
Nikahımız vardı bebek olduğunda ama şu an sorunum bu değil keşke fikir üretsen
Haaa kusura bakma öyle yazsaydn yaa boşandgnı belirterk bence söyle haberi olsun önemli bişi doğurup hala haberi olmazsa cocugun hürriyetinden marhum kalması yani babayı bılmemesi babanın sana dava açabilir bole streslere baslamadan en gzli söyle bilsin babalık yapmak yapmamak ona kalmış senın için rahat olsun
Herşeyin zamanı var canım dur tahmin edeyim sen cocuk veremiyosun diye ayrılmak mı istedi oksn senden suc gitsn söyle ılerde davalık olursan ve cocugun ılerde senı kötü bilebilir babamdan kacırdın diye falan yapma git söyle sen
Hmmm biraz süründürseydin yaa hatasını anlamazsa yine boşansaydn neyse sen bılırsnde ama söyle babası oda empati kur siz ayrılmıs olablrsnz ama cocuga yapma bunu
Süründrmek icin diom bende yaa aldır konuş şart koş hatta bi kurallı sözlesme yaz elinde bunlar olursa olmam ben de imzalat yazdktn snra hatrlat bunu pişmansa yapmaz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Peki neden boşandınız ve boşanırken medeni bir şekilde mi oldu bu olay yoksa birbirinize karşı kötü mü bitti?
Normaldi biraz kavgalı bitti
Aşağılayıcı konuştu tutamadım kendimi tokat attım o şekilde başladı
Eğer insan olduğuna inanıyorsanız. Demelisiniz buna hakkı var belki geri birleşmeyecek ama sorumluluklarini bilmeli. Sonuçta tek başına yapmadın bu çocuğu. Ve bebeğinde bunu hak etmiyor mu? Zaten boşansanız bile yinede çocuk baba üzerine olacak.
2 senelik evliydik ilk kez bana kırıcı bir şey söyledi ama çok zoruma gitti
O zaman duyunca ki tepkisini de tahmin edebiliyorsunuzdur. Evliyken bebek istiyor muydu? Çok hızlı boşanmışsınız yaaa.. süreç olarak yani
Dışarıdan geç geldi diye aldatıyor muamelesi yaptım sinirlendim bağırmaya başlayınca kadınlık denilen şey sende yok hamile bile kalamıyorsun diyince sinirden delirdim yapıştırdım ağzına
Ondan gizli demissiniz ama kadın ayrıldıktan yaklaşık 300 gün süre içinde doğan çocuğu eski eşinin üzerine yazılıyor diye biliyorum bir araştırın bunu isterseniz.
En büyük isteği baba olmaktı senden bir kızım olacak diyordu hep nasip olmadı
Biliyorum bunu eninde sonunda haberi olacak
Gerçekten üzücü olmuş yaşanilanlar ve siz onun aldattığına inanıyor musunuz? Böyle ise deseniz bile yeniden birlikte olmak zorunda değilsiniz fakar öyle birisi değilse bir bebek büyüyecek değer mi ödün veremedikleriniz yüzünden ayrı evlerde büyümeye?
Ahh acaba cinsiyeti ne ? Merak ettim şimdi gelecek ay öğrenirsiniz beni de bilgilendirin ☺☺
Aldatmadığına eminim sadece o gün Fazla yükseldim kavga çıkardım öyle demesi gerekmiyordu bende çok istiyordum anne olmak
Cinsiyet mi o kadar çabuk mu
Ultrasona bile 1 kere gittim kalp atışlarını dinletmek istedi duymak istemedim sadece korkuyorum onu tek büyümekten
Yaa çok merak ettiklerim var soruyorum ama yanlış anlamayin neler yaşadığınızi merak ediyorum sadece. Cevrenizde kimler biliyor?
Yazabilirsin
Bende buna sinir oluyorm nikah olmadan ne dokunmasına izin veriyosun cidden şu ülkeye bi Ahlak dersi verilmeli müslüman ülesiyiz ama utanc verici yaa iyice hristiyanlara özenenkerle dolu
Nikahımız vardı bebek olduğunda ama şu an sorunum bu değil keşke fikir üretsen
Boşandınız mı
Evet
Haaa kusura bakma öyle yazsaydn yaa boşandgnı belirterk bence söyle haberi olsun önemli bişi doğurup hala haberi olmazsa cocugun hürriyetinden marhum kalması yani babayı bılmemesi babanın sana dava açabilir bole streslere baslamadan en gzli söyle bilsin babalık yapmak yapmamak ona kalmış senın için rahat olsun
Olacaklardan korkuyorum hayatım mahvoldu 2 sene hamile kalamayıp şu durumda kalmış olmam şaka gibi
Herşeyin zamanı var canım dur tahmin edeyim sen cocuk veremiyosun diye ayrılmak mı istedi oksn senden suc gitsn söyle ılerde davalık olursan ve cocugun ılerde senı kötü bilebilir babamdan kacırdın diye falan yapma git söyle sen
Ben boşanmak istedim özür diledi sinirliydim dedi hakaret ettim dedi kabul etmedim sonra karara saygı duydu anlaşmalı boşandık
Hmmm biraz süründürseydin yaa hatasını anlamazsa yine boşansaydn neyse sen bılırsnde ama söyle babası oda empati kur siz ayrılmıs olablrsnz ama cocuga yapma bunu
Öğrenince beni bir milim yanından ayırmaz zaten
Sevgin bitti mi senin ve sana bu süreçte destekcin olmalı ztn ihtiyaclarını karsılamalı karnındakı onunda cocugu bencilce düşünme bak ilerde bu laflarıma gelirsn pişman olursn doğrusunu yap canm senden vebali kalmasın
Lanet olsun hala seviyorum özlüyorum ama o laf çok zoruma gitti
Ee tamam süründür sende pişman et atasını anlasn anlamıosa cıkar hayatından hamile oldgnu söyle bak ılerde keşke deme
Söyledim dün gece sinirden birde buradakilerin gazıyla
Eeee ne dedi
Görmek istiyor onu
Tamam sahiplensn hakkı doktora beraber gidin azda süründür canım sunu istedi de istemıosada istesin canın erik istedi de kılosu pahalı😁😆
Canım hiç bir şey yemek istemiyor sadece düzelsin artık bir şeyler
Süründrmek icin diom bende yaa aldır konuş şart koş hatta bi kurallı sözlesme yaz elinde bunlar olursa olmam ben de imzalat yazdktn snra hatrlat bunu pişmansa yapmaz
Yapmam biz birbirimizi gerçekten seviyorduk gerek yok öyle şeylere
Sen bilirsnde agır konusmasın bidaha bak aile olcaksınz
Nasıl oluruz aile bilmiyorum
Herseyi sünger cekıceksnz gerekrse cift terapisine gidin
Önce bebeği görmek istiyor ve ben bunu istemiyorum
Sen bilrisn canm karar sizin
Sevindm neler oldu bklm ne olcak
Söyle bi zahmet kanka 🤦🏼♀️
Söyledim 2 senedir hamile kalamazken boşanınca hamile kaldım değişik
Sevindim
Babası başkasıyla mı evli?
Hayır biz 3 hafta önce boşandık zaten
Boşanmadan önce son kere yapmak mı istediniz ya neden ayrıldınız neden yaptınız ve neden söylemek istemiyorsun?
Attım yaz
Bence söyleme
Tabi ki söylemelisin
Konuşalım mı
Tabiki söyle
Konuşalım mı
Oluur
Attım
Tamam
Soyle tabi ki
Nasıl ne Dicem
S. ktn hamile kaldim diycne ne diycen
Aldır derse anlamıyorsunuz tedirginim
Aldırmazsin kendin bakarsin girip ise çalış. Onun demesiyle mi yaşiyorsun sanki
Çalışıyorum zaten
Eee o zaman soyle baba olacaksin bilgin olsun de. Aldır falan derse dinleme salla gitsin. Ama haberi olsun
Bosandiktan sonra mi sevistiniz? Anlamadim nasil nerde iliskiye girdiniz. Demek ki hala seviyorsunuz birbirinizi
3 hafta önce boşandık 8 haftalık Hamileyim
Hmm. Ee bosancaksaniz nden sevistimiz ve hamile kalma riskine girdin
Boşanma çok ani oldu anlaşmalı bitirdik
Garipp. Hamile olduğunu soyle bence.
Söyle
Ama nasıl soruyu çok düz sordum ama 1 haftadır içim içimi yiyor
Niye
Kendimi acındırmak gibi olur sanki ona muhtaç mışım gibi
NE alaka