
Anne olmak ister miydiniz 😊 sizce annelik nasıl bir duygu 😊

Anne olmak ister miydiniz 😊 sizce annelik nasıl bir duygu 😊
Valla Allah affetsin ama ben istemem. Çocukları severim amaa... Uzaktan. İki yanağını okşa, oyna, güldür bitti sonra ver annesine. Çocuk büyütmek ağır sorumluluk ister hele ki bu devirde... Yok acaba olsa hayat daha güzel mi olur ya da yok anneye mi yoksa babaya mı benzeyecek merakıyla dünyaya getirilen çocuktan anca hüsran olur. O yüzden bence sadece en iyi şekilde bakabilen dünyaya getirmeli. Hakkıyla yetiştirebilen hayırlı bir evlat büyütebilecekseolmalı
Dogrudur 😊
Çiçeği burnunda bir anne olarak söyleyeyim öncesinde hiç böyle bir Arzum annelik hayalim falan yoktu hatta çocukları pek sevmem hatta ve hatta hamileyken bile hiç kabul edemiyordum anneliği çok ürkütücü ve hayatım sabote olacak gibi geliyordu. şu an durum çok farklı ponçikim dünyam oldu oyşş.
Ne güzel ya maşallah 😊 Allah hayırlı evlat olmasını nasip etsin inşallah
İnşallahh
Anne olma isteğim yok yani şu an yok evet tatlı bir bebek görünce olasım geliyor ama anlık geliyor gidiyor anne olmak böyle bir şey değil onun için daha zamanı var
Haklısın herseyin bir zamanı vardir zaten
Her kadında doğuştan annelik duygusu vardır, her kadın annedir
Merhamet annelik güdüsü içimizde her zaman olan bir şey, zamanı geldiğinde ortaya çıkar
Teşekkür ederim güzel yorumun için
Cevap
6Cevap
Her kadında bu istek yoktur ama belli bir yaşa gelince fıtraten bir şeyleri sevgiye boğma hissi var. Bu bir bebek olur, bir hayvan olur ☯️
Bizi bogmasinlar da😂😂
Çocuklari severim ama mesala icimden hic gecmez illaki cocugum olmali diye. mesala cevremde bazi kizlar surekli cocuklarim olsun derler biraz evlilik meraklilari. Iç güdüsel olarak var ama once kendi hayatimi saglamlastirip okul bitirip duzgun is ve uygun adayla zamanla neden olmasin
Hakkında hayırlısi olsun 😊
Ben anne olmaktan öte çocuk büyütmek isterdim. Her kadın sağlıklı ise anne olma yetisine sahip ancak bundan öte önemli olan o çocuğu büyütüp ona gerekli şeyleri aşılayabilmek
Haklısın benimki temel sadece 😊
Ben çok isterim. Ama şimdi veya yakın zamanda degil. Kendimi her anlamda hazır hissettiğim zaman.
Hakkında hayirlisi olsun ya herseyin bir Vakti saati vardır ne çiçek vaktinden önce açar ne güneş vaktinden önce doğup batar 😊
Aynen öyle. O yüzden bekliyoruz biz de 😊😊
İyi yapıyorsun 😊 hersey gönlünce olsun 😊
Çocukluğumdan beri istiyorum o kadar şanslı olacak ki çocuk asla baskı falan yapmayacağım özgür olacak
Allah gönlünè göre versin 😊
Bu duygu arada bir uğruyor, sonra geçiyor. Ama uğradığı zamanda çok şiddetli uğruyor, hemen yavrum olsun istiyorum. 😅
Hahaha 😃😃😂 sanırım bütün kadınlarda böyle
Olabilir 😅😅
Sakın ol herseyin zamanı var 😂
Sakinim zaten, o duygu uğrayıp geçiyor 😄
Kim bilir nasıl bi bebegin olur belki tip ki sana benzer oyyy senin böyle minyatür ün hanimis hanimis😂😂
Övdün mü, gömdün mü pek anlamadım ama 😂
İkisini bi arada yaptım çift vuruş 😂😂 sana benzeyen bir bebek kötü mü olur 😂
Ahahaha teşekkür ederim. 😄🌼
Şey aslinda soruydu o 😂 ama rica ederim 😂
Bir yandan çok istiyorum ama bir yandan da korkuyorum. Sanırım doğru kararı evleneceğim kişinin bana verdiği güven verecek.
Guvenmedigin biriyle evlenme zaten
Yok o öyle bir güven değil aslında. Ne bileyim, onda bu adamdan mükemmel bir baba olur ışığını almam lazım.
Bende diyorumki onu evlenmeden karar ver zaten.
Hakkında hayırlısi olsun 😊
Her kadın içindeki bu istek için her ilişkisini belli bir noktadan sonra.. erkekler için evliliğin çıkmaz sokağına getirir.. evet çok isterdim..
Yaşınız pp le doğru mu
Sevdiğim kişiden çocuk sahibi olmak anne olmak isterdim bana anne demesi o bile bni aşırı mutlu ederdi
İnşallah olur ya 😊
Once karnında taşı hisset anne demesi daha var 😊
Valla kendi ayakları üzerinde durmayan kadın çocuk yapmasın. Sperm her zaman bulunur
Dicek birşeyim yok 😊
Herkezi bilmemde benim var bide çocuk gelisimciyim bölümüm 🙂🙂
Oyy ne güzel 😊 umarim olursun ya hayırlı evlatlar versin rabbim
Teşekkür ederim 🙂
Amin inşallah 🙏🤲
Rica ederim ne demek 😊 çocuk gelisimciysen çocuğunu guzel yetistirirsin inşallah
Yetiştiririm ben kendimden eminim🙂
Rabbim nasıp ederse neden olmasın 😊
Aynen
Hayırlı akşamlar 😊
Teşekkür ederim sanada
Annelik en kutsal olgu. Tabikide her kadin ister. Ama bu dunyaya bebek getirmek bilemedim🤔🤔
Sen daha Şu an bunlar için küçüksün ilerleyen zamanlarda inşallah 😊
Her kadının yoktur
Çocukları sevmeme rağmen şuanlık istemem
Tamam isteme cadicik😂😂😂
Ohaa baya soru sormuşsun helal olsun hep ağına düşürüyorsun beni kgkyk 😅
Hahaha nasıl denk geliyorsa 😂
Aynen her soruda varsın maşallah khjk 😅
😂 😂 bende bilmiyorum
Vardır, istek ve sevgi olmadan olmaz.
Oldum 1 yaşında oğlum var.
Nasıl bi duygu anne olmak 😊 maşallah ne güzel 😊
Amin inşallah teşekkür ederim yorumun için 😊 hayırlı bi evlat olur umarım 😊
Evet vardır bence ve bende çok isterim bi can dünyaya getirmeyi
Senin çocuğunda ne biliyim 😕😂😂 düşünsene can içinde can senden bir parça 😊
Anasına bak kızını al demişler sana bakarlarsa o kız evde kalır hayata 5 0 geriden başlıyor zaten 😂😂
Havasını attı ayak üstü ohhh 😂😂😂
Attin bile zaten 😁😁 senden anne düşünemiyorum 😂
Anne olunca aklın başına gelir yani 😂
Tamam tamm en iyi anne sen olursun 😂
Küsssssss më 😕😂
Tutmadim ki😕🙈
😊😊 gıcık mıyım
Cok ayip 😂
benim içimde pek yok gibi ama ilerde değişir belki bilmiyorum
Hakkında hayırlısi
Ben isterim ama istemem diyen çok kişi var.
Sen iste gerisini boş ver
😊
Istemiyorum psikolojik sorunu olan kimse istememeli sonra o cocuklarinda psikolojisi bozuluyor. Herkes anne olmamali..
Senin sorunların var ozaman
Evet maalesef
Anladım umarım kurtulursun
İsterim hepte dua ediyorum inşAllah Allah bana ve isteyen herkese nasip eylesin seveceğim kişiden en önemliside
İnşallah rabbim gönlünè göre versin 😊
Amin çok teşekkür ederim😊
Bende çok rica ederim 😊 anne olmak isteyen kadınlar her zaman sempatik gelmiştir 😊
Annelik en kutsal şey değil mi zaten sırf cennet ayakların altında olması nedeniyle bile insan anne olmak istiyor ki diğer güzel duygulardan bahsetmiyorum bile 😊
Aynen haklısın 😊 umarım sende en yakın zamanda olursun 1
İnşAllah hayırlı geceler teşekkürler tekrardan🙂
Sanada iyi geceler gizli 😊
Bu akşamda herkes gizliliğimden şikayetçi 🙂
Şikayet etmedim tercih senin 😊😊
Peki madem öyle olsun😊
İyi geceler
Sırf bi anlık bi istek için bakamayacakları çocukları dünyaya getiriyorlar. Soğuttular beni olmak istemiyorum
Hayır yok tv lerde görüyoruz çocukları bırakıp kaçan dolu
Kusura bakma ama onu hayvan bile yapmıyor.
Kanki işte bazı kızlar güzel güzel evlenip çoluk çocuğa karışıyor bazıları da yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı tövbe tövbe ya 😂
Her kadında illakş vardur ama yetiştiremeyecek olduktan sonra gerek yok bence, sonra o tatlı çocuk birden baş belası oluverir haha
Ben şunu diyem her kadın anne olamaz her insan aynı değil Allah annelik yapmasını bilene nasip etsin anneliği
Her kadin istemez
Ve istemeyedebilir
Doğurup ta bakmayanlar hariç
Herkese saygim sonsuz bu konuda
Her kadının içinde anne olma isteği yoktur mesela benim kardeşim hiç istemez , ama ben her şeyden çok isterim
Ne güzel umarım olursun ya 😊
Ya teşekkürler ederim
Ya rica ederim var mı baba adayı 😊
Maalesef
Anladım olur o da zamanla ya 😊 sen iyi misin
Evet iyiyim sen nasılsın
Bende iyiyim öyle can sıkıntısına burdayım arkadaş olmak ister misin
Olurr
Takip atar mısın 😊
kendimi bildim bileli çocuk, kardes isteyen ben, simdi ödüm kopuyor amaaan cok korkunç geliyor. cocuk eşittir belaa
Niye
Birey olmaktan vazgeçmektir anne olmak istedigin saatte uyanamaz ve uyuyamazsin. istedigin gidemezsin. Duşa bile giremiyorsunki bedenen ve ruhen çöküş bu daha neler neleeer. Herkes anne olmamali en azindan ben olmamaliyim bana yük geliyor cunku korkutuyor olana saygım buyuk 👏
Anladım bende görüşüne saygı duyarım ama bence başka bir şey annelik
Anne olmak dünyada cenneti yaşamak gibi bir şey şu an bekarım ama ilerde anne olmak hayalim
Ne güzel ya umarım olursun 😊
Bana çok çok uzak bir kavram bebekleri çok severim abla ve teyze olurum sadece 🐣
Hakkında hayırlısi 😊
Zamanı gelince evet
Ne zaman sence zamanı Şu an istemez misin bebeğinin olmasını
İsterdim ama evli değilim
Anladım yoksa içinde bi yerlerde var yani
Yanii
Arkadaş olmak ister misin😊
Ben istemezdim çünkü zor bir şey
Şimdilik böyle düşünüyor da olabilirsin
Evet yaşım genç olduğu için de olabilir
İlerde istersin belki ya da arkadaşlarinin bebeği olunca😊
Bilmiyorum ki gelecekte göreceğim onu
Olur olur Hepsi olur 😊
Zamanı gelince belki ama şu an değil asgdsa
Yok olmaz bugün olacaksın kabul etmiyoruz 😂😂
Her kadının içinde o istek yoktur
Teşekkür ederim
Anne olmayı düşünmedim
Hayırlısı olsun
Bnce her kadının hayal ettiği bir duygu
Etmeyen varmış
Aynen öyle maalesef kimi sevmiyor
Ben istiyorum inşallahta bir gün olurum.
Bu nickle zor gibi 😊
Nasip kısmet olmazsa da yapacak bir şey yok.
Hakkında hayırlısi olsun ya güzel söylüyorsun 😊
İsteği yoktur içgüdüsü vardır
Sorunun şekli değişmedi. Yinede Sağol
Ya sabır 😊 hadi kardeşim iyi geceler
Soruyu anladigin halde laf sokma kafandasin bize mi yazık 😂😂 de get ötede kumda oyna. .
Ben hepsinin o düşüncede olduğunu sanmıyorum kanka. Çoğu diğer hemcinslerini kıskandığı için anne olmak istiyordur
Annelik hissi var bende ve anne olmak istiyorum.
Umarim olursun evli misin ki
Hayır asla istemiyorum
Merak ettim sebebini 😊
Ne diyim bilmedim 😊 teşekkür ederim yorum için
Açıkçası ben anne olmak istemiyorum
Niye
Büyük bir sorumluluk ve üstlenemem
Anladım sen bilirsin
Her kadının içinde anne olma isteği yoktur.
Nokta 😂😂
Ahahah evet 😅
Başka söze gerek yok hersey açık 😂😂😂
Vardır
Senin var mı ister miydin
istemez
Lütfen iste
tamam
Evet isterdim
Umarim olursun ya 😊
Umarım
Gönlüne göre olsun😊
İnşallah nasip
Evet ❤
Sende mi isterdin😊
Umarim olur ya evli misin sevgilin mi var
Anladım olur ya zamanla gönlünce olsun hersey 😊
Bazı kadınlarda yok
Sen kendine göre cevap ver
Anneyim zaten
Ne güzel nasıl bir duygu
Karsılıksız sevginin tek tarifi
Niye karşılıksız olsun ya 😊
Karsılık beklemeden sevıyosun çocugunu. Senin yok sanırım
Yok ben daha annesini arıyorum 😂😂
Ooo senin iş zor
Deme bee niye 😂😂
Birini bulucan da evlenicen de çocuk yapıcan da ooo uzun iş
Haklısın ölüyüm mü ben 😕😂😂
Sen bilirsin hayat senin 😂
Hakkını helal et 😕😂
Helal edemem ben hak flaan😂
Laa et laaa nolur 😂😂
La derken asker arkadasın mıyım ben senin
Askerliği nerde yaptın
Muafım ben 😂
Ozaman askerlik arkadaşım olamazsın 😕 neyse yapacak bir şey yok 😂
Asker arkadası olmak şart mı 😂
Yukarda sen söyledin asker Arkadasin mıyım ben senin diye 😂
Sen de la dedin
O an öyle oldu yoksa sana saygısızlik etmek bize yakışmaz zaten 😊
Tşkler. Kullanıcı adın ne güzel
Çok teşekkür ederim güzel bakan güzel görür 😊
Hiç istemezdim
Niye
İsterdim.
Sana bi ikiz bebek yakışır be 😂
Yakışır 😃😂
Güzel olur ikiz ikiz 😂
Evet
Teşekkürler
Hayır
Sana gore😊
Sakın ol şampiyon
Her anlamda Harika anne olmak
Anne misin 😊
Ne güzel ya nasıl bir duygu peki
Hadi ya çok güzel 😊😊😊 can içinde can. Kaç yaşında
Ne güzel ya benim yegen yaşında 😊 masAllah 😊
Rica ederim 😊
Güzel bir his bence.
Karnında onu hissetmek falan mi😊
Çoook🥰
Ne güzel ya 😊 umarım olursun
En çok hangi dönemde geliyor aklına 😊
zaten anneyim
Nasıl bir his peki
Çok mükemmel😄
😂 çok açıklayıcı oldu
Ya nasıl anlatıyım ki çok ayrı bişey böyle minikken aşırı aşırı tatlılar 6 ay 1 yaş arasıyken aşığım bebişlerime keşke hep öyle kalsalar
Anladım 😁 ne güzel maşallah
Çok güzel tabii 5 tane çucuk
Ne ne ne ne 😯😯
😄😄
Neden bu kadar az 😂
Daha olucak inşaallah
11 e tamamla 😂
Ah nerde o günler
İstersen yaparsın sınırları zorla 😂😂
Şimdilik olmiyo
Hadi ya puh 😂 kaç yaşında evlendin
Bekarım
Bekar anne nasıl oluyor la 😕😂😂
Bildiğin
5 çocuktan sonra ayrılık mi yasadin
Yoo
Ben seni anlamadım ya herneyse
Anne olmak için illa evlenmek mi lazım
Sen bebek diye kediden falan mı bahsediyorsun senin beyni ben çözemedim Şu an .
😂 hayır normal bebekten bahsediyorum yeğenlerim teyze=anne ya hani
5 yeğenin varsa teyze anne yarısı ise sen 2.5 anne oluyorsun 😂😂😂
Hayır teyze annedir ben onların annesiyim
😂😂 tamam senin dediğin olsun hihi😂
A aaa çocuğun ağzına emzik verir gibi sus payı sevmem😄
Onlar benim çocuğum gibi gece uykusuz kalabilicek kadar çok seviyorum onları anneleri kadar yanlarında değilim belki ama çoğu annenin kendi çocuğunu düşünmediği kadar çok düşünüyorum onları
Canım benim yaptığın güzel birsey teyzelik vazifesi sevmen düşünmen normal ama bi anne gibi olamazsın. 9 ay karnında tasiyip içinde bi canlıyı hissetmek vs bunlar bambaşka şeyler 😊 konuşuyorum ama ben bilebilir miyim Hayır 😂😂😂
Biliyorum ben 🙄 sen hiç bişi bilmiyon bilmediğin şeye biye yorum yapıyon anneliğime laf söyletmemm
😂 😂 tamam peki en bilgili sensin 😊
Rabbim nasip ederse neden olmasın 😊
Hayır yoktur
Teşekkürler
Ricalar
çoğu kadın bunun için yanıp tutuşuyor..
Anneyim zaten :)
Nasıl bi duygu 😊
Allah hayırlı evlat olmalarını nasip etsin inşallah 😊
Ewet
Sen anne misin 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?