Eşime yansıtmamaya çalışıyorum ama bebeğim olmuyor diye çok üzülüyorum. Eşime üzüldüğümü nasıl yansıtmam?

Selam arkadaslar ben 2 aylik evliyim ikinci evliligim esimin ise ilk evliligi ilk evliligim cocuk olmadigi icin bitti maalesef bir kaza gecirdim ve rahmim alindi yani asla hamile kalamayacagim ikinci evliligimde esime herseyi anlattim beni her sekilde kabul edecegini ve birakmayacagini soyledi bana cok iyi davraniyor ve onu cok seviyorum fakat hala bir bebek ozlemi icerisindeyim hala anne olmak istiyorum ve uzuluyorum
Eşime yansıtmamaya çalışıyorum ama bebeğim olmuyor diye çok üzülüyorum. Eşime üzüldüğümü nasıl yansıtmam?
Cevapla