Doğal doğum mu ameliyat mı daha iyi? İkisini de deneyen var mı?

Gönlüm sezaryenden yana. Evet ameliyat sonrası toparlanma uzun sürüyor ama doğurmak çok acı verici. Korkuyorum

Doğal doğum mu ameliyat mı daha iyi? İkisini de deneyen var mı?
Cevapla