Doğumuma yaklaşık 180 gün kaldı, doğumdan normal olarak korkuyorum.
Normal doğum mu yoksa sezeryan mı daha acısız oluyor? Hangisi daha sağlıklı 🤭🤔?
Normal doğum mu yoksa sezeryan mı daha acısız oluyor? Hangisi daha sağlıklı 🤭🤔?
Normal dogum canim dikis izleri cok aci cektiriyo lohusalik donemindede ve hep kaliyolar riskli ama normal dogumda ertesi gun ayaga kalkarsin sezeryanda karninda şislik kalma. olasiligi yuksek eski formuna donemessin her acidan😉
Normal doğum çok korkutucu ya, ben dayanamam
Merak etme tek seferde kuttulabiliyosun en azindan diger turku acisini cekiceksin hep ertsi gun bebginle ayaga kalkip ilgilenbikiceksin normal olursa. ve hersey cok gelisti kolaylikla yaprsin
Insallah ya 🙄
Olur olur amin. dusunme sen bunlri az kaldi bebegine kavusucaksin hem😊
Oyle :)
Daha sağlıklı olan normal doğum.
Sağlık sorunların yoksa normal doğuma hazırla kendini. Aci olmadan olur mu? Biraz acı gerek. Insan dünyaya geliyor☺
aci esigim cok dusuk ama ya 🙄
normal doğur kanka imkan varsa senin için de bebek için de iyisi bu zaten bir şey olursa son dakikada sezeryan olur. Daha çok var kasma bu kadar kendini ya
Normal doğum daha iyi sanırım.. internetten de 1 bak.
İnternetten bakmaya korkuyorum 🙄
O zaman doktorlara sor.. ama bence normal doğum daha iyidir.. korkmaman gerek. Hem ayrıca. Seni iyi anlıyorum ama bazen insan bazi şeyleri yapmak
için korkularıyla yüzleşmek zorunda kalıyor..
6 ay sonra mecburen bir sekilde dogurucam..
hayırlı olsun. O zaman.
sagol
Teşekkürler eig için.
Cevap
10Cevap
Sağlıklı yününden normal doğum ve çok erken iyileşiyor Sun ama acılı sezaryen doğum esnasında acı hissetmiyorsun ama daha sonradan o dikişlerin hep ağrır
Normal doğum daha sağlıklı acısız istiyosan epiduralli olabilirsin. Sezeryan tavsiye etmem bebek sağlıksız doğuyomuş :(
Normal doğum acılı da olsa sezeryana göre sağlıklıdır
#kadındoğumasistni
Sezeryanın zararları
Sezaryen ile doğumlarda en yaygın olarak görülen risklerden bazıları; enfeksiyon, kanama ve pelvik organ yani mesane, barsak gibi organların hasar almasına yol açmaktadır. Bu komplikasyonların görülme ihtimali çok az da olsa, risk oluşturmaktadır. Sezaryen ile yapılan doğumların %1-2’sinde aşırı kanama sebebi ile kan transfüzyonuna ihtiyaç duyulabilmektedir Nadir olarak görülse de kanamanın aşırı olması durumunda rahmin alınması gerekebilmektedir
zaten ikinciyi dusunmuyorum
yasla alakasi yok ki ayni seyleri tekrar cekmek istemiyorum
evet
evet oyle
Normal doğum her zaman daha sağlıklı ama anormal bir durum olursa tabiki sezeryan olabilirsin
Ama doğal bir şekilde sancıların başlarsa normal doğumu seç bence çünkü yaralar normal doğumdan sonra daha kolay kapanır ve hemen ayağa kalkarsın
Normal doğumun çocuk gelişimi açısından daha sağlıklı olduğunu biliyorum, sezaryan doğum zorda kslındığında tercih edilmeli, son seçenek
Artık normal doğum da normal değil suni sancılar falan süreci hızlandırmışlar vs..
Biyolojik olarak yenilenmen adına normal doğum tavsiye ederim.
Normal Doğum bence daha rahat
Daha mi rahat 🙄🙄🙄
En azindan baygin olup hic bir sey hissetmeyecegim obur kinde, normalde baygin degilim 😱
İş işten geçmiş olucak
Normal doğum zaten doğum
Sezaryen doğum olmuyor kesim oluyor
gelecegin icin zor olsa da normaall
niye geleceğim için zor oluyo
ameliyatli oluyorsun.. sezaryan l ayilmama felc kalma riskleri var.. fazla. cocouk riskli sezaryandan sonra ki surec onenli
😱😱😱😱
sezaryan belki acisiz ama arastirsiginda hep normal. dogum çıkacak
acisiz olan daha iyi degil mi
belki ameliyat acisiz ama ya sonrası?
agri kesicilerle idare ederim sonrasindada
Çok korkunç 😱
Bencede 🙄
Nerden bileyim şimdi :/
normal doğum en iyisi
Sezeryan tabi ben bile biliyom
Normal doğum bence
Normal doğum 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar