Evlenmek istiyorum ama çocuk doğurmak istemiyorum. Bu sorun olur mu?

Hiçbir şekilde annelik iç güdüsü yok. Anne olmayı istemiyorum. Çocuk bakmak istemiyorum. Bu dünyaya çocuk getirmek istemiyorum. Sizce erkekler açısından baba olamamak bu kadar kötü bir durum mu? Yani beni böyle kabul etmeleri zor mudur?
Evlenmek istiyorum ama çocuk sahibi olmak istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soru insanların bu konudaki genel nabzını ölçmek amaçlı soruldu. Resmi nikah kıyma rahat takıl bekar kal kafasında olanlara saygı duyuyorum ama keşke siz de evlenmek istiyorum dediğim zaman saygı duyup gereksiz seçenekler sunmasaydiniz... Neyse herkes anlayışlı olmak zorunda değil. Şu an yeni mezun oldum ancak ayaklarımın üzerinde durduğum zaman karşıma gönlümü çalacak biri çıktığında bu konuyu onunla da konuşacağım. Umarım anlayışla karşılar. Teşekkür ediyorum sevgili ks💖
Evlenmek istiyorum ama çocuk doğurmak istemiyorum. Bu sorun olur mu?
Cevapla