Dünyaya bir insan getirerek ona kötülük ediyormuşum gibi geliyor ne yapmalıyım? Aslında istiyorum ama korkuyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bu aralar ruhsal sorunların olabilir, hepimizin sıkıntıları var ve bu normal bir şey. Anne olmadan önce de, sonra da mükemmel olmayacaksın. Sen, sensin; sevilecek yanlarına ve kusurlarınla sen zaten olman gerektiği gibisin. Eskiye göre daha olgun bir sensin. Eskiden yaptığın hataları artık yapmıyorsun değil mi? En azından bir kısmını artık yapmıyorsun. Yaş aldıkça gelişiyoruz. Anne olmak için doğru zamandasın. Ne geç kaldın ne de erken. Hamile kaldığın anda itibaren ruh halin daha iyiye doğru gidecek, bir meşguliyetin olacak. Bazen de ruhsal sorunlarımızın olduğunu düşündüğümüz zamanlar aslında sadece uğraşacak bişeylere ihtiyacımız olduğunu hatırlamam gerekiyor. Boşluk duygusu rahatsız ettiği zaman kendimizi sanki kafana kontakmışız gibi algılıyoruz. Beynimiz 'beni meşgul edecek bişeyler bul yoksa ben kendi kendime düşünürüm seni de esir alırım' diyor kısaca. Bir çocuk sahibi olmak sana gerçekten iyi gelecektir, şimdiden tebrik ederim, inşallah tez zamanda dileğin gerçek olur. ❤️
11 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca yaşadığımız dönemin bu şekilde olması doğurmayı düşündüğün çocuğa kötülük ediyorsun anlamına gelmez. Bugünün böyle olacağını öngöremedikleri için seni dünyaya getiren ebeveynlerine nasıl kızgın olabilirsin ki? Gelecek öngörülemez. Onların evlendiği günden senin doğduğun sene dahil dönem bugünkü kadar zor değilmiş, seni yapmışlar seni sevmişler ve aile olma duygusunu tatmışlar. Bunun için onlara niye kızgın olasın? Kontrol edemeyeceğimiz şeyler için elimizden bir şey gelmez. Kara kara düşünmek yerine günü kotarmaya ve elimizde olanlardan olabildiğince keyif almaya bakmalıyız. Yoksa hayat çekilmez. Hayat her daim tedbirli olmakla, korkmakta geçmez. Yaşamış mı oluyoruz? En yakınımızdakilerle daha fazla zaman geçirmeli, sonra yaparım dediğin şeyleri daha fazla ertelememeli, neyi söylemek istiyorsan da münasip bir dille söylemeli. Elimizde sadece şu an var. Geçmiş geçti, gelecek de belirsiz. Sadece birazı şimdi yaptığımız seçimlerimizle şekilleniyor. Bir kere yaşıyorsun. Bazı şeyler olduğu kadar, olmadığı kadar. Kendini yıpratma, keyfine bak.
En İyi Cevaplar
Bebekli hem oluşturduğunuz yumurtadaki genetik kodlar hem de anne karnındayken yaşayacağınız yoğun Duygu dalgalanmaları sebebiyle Daha doğmadan psikolojik olarak bazı şeyleriz negatif anlamda sizden alacak.. sonrasında ise yapacağınız birçok yanlış hareker, uygulamalar vw psikolojik tepkilerinizi sizden görerek öğrenecek ya da etkilenecek. Bu yüzden psikolojik sorunlarınızı çözmeden hamile kalmayın. zaten birçok insan bu yüzden zor bir hayat yaşıyor Ailesi zamanında durup sorunlarını göz ardı ettiği için. Konu uzun ve detaylı söylenecek çok şey var ama özetle önce psikolojik sorunlarınızı çözün. Ayrıca şunu belirteyim ilaç kullanmak herhangi bir psikolojik sorunu çözme sadece hastalığı bastırır ilerleyen süreçte daha farklı ve ağır sonuçlara yol alır ilaç kullanmadan terapi desteği alın
00 Yorumla
+1 yılEvet, bence doğru olmaz.
Hasta olduğunu söylüyorsun ve bir çocukta istiyorsun çok masumca ve tatlı bir istek fakat çocuklar, sizin doğrularınızı ve yanlışlarınızı ölçebilecek seviyede olmadığından sizi taklit etmeye başlayacaktır her hareketinizi kavrayacaktır ve zamanla çocuğa öfke gibi sorunlar doğurur. Her halükarda hayatı bozulur.
Ruhsal sıkıntılarınızın farkına varmak epey güzel kendinizi iyileştirmeye çalışmaya bakınız lütfen.00 Yorumla
Kendinden emin değilsen evet kesinlikle yanlış olur, ruhsal problemlerinden dolayı istemeden de olsa çocuğunu da psikolojisi bozuk bir insan yaparsın.
Öncelikle tamamen düzeldiğine emin olana kadar psikolojik terapiye git, sonra seni tedavi eden psikolog ya da psikiyatrist ile konuş bu konuyu.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
67
Cevap
68Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılİlk önce biraz doktora gitmek yani onunla konuşmak hem senin için hem de ilerde dünyaya getireceğin çocuk için daha iyi olur gibi geliyorn
00 Yorumla
+1 yılBu 3 Duayı Devamlı Sürekli Oku Şifası Yüce Allahtan inanki Çok Büyük Yararlarını Göreceksin


Hadis: "Kim evinden çıkarken: "Bismillahi tevekkeltü alallah vela havle vela kuvvete illa billah (Allah'ın adıyla başlarım, Allah'a tevekkül ettim, Güç ve kuvvet ancak Allah iledir,) derse kendisine, bu sana yeter, korundun ve doğru yolu buldun, denir ve şeytan ondan uzaklaşır."16 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Üstteki duayı 1 aydır falan okuyorum tesadüfen bir sitede çıkmıştı karşıma. Alttakini de okuyacağım :) faydalı olur inşallah.
- +1 yıl
Bu 3 Duayıda Oku Arasan Bulamazsın
Nolursun Bana da Dua et Çok ihtiyacım var Bana da Ailemede En Az 7 Yıldır Sürekli Büyü Yapıyorlarmış - +1 yıl
Her Duana Beni de KaT
Soran+1 yılKim ne büyüsü yapıyormuş ki?
- +1 yıl
Üvey Teyzem Yuvaları Bozulsun Çekip Gitsinler diye Yapıyormuş
Soran+1 yılNe manyak insanlar var ya. ALLAH aileni ve seni korusun dua edeceğim.
+1 yılKesinlikle yanlış olur. Çünkü daha karnındayken o senin duygu ve düşüncelerinden etkilenmeye başlıyor. Hamilelikte doğumdan sonra bakımı da çok zor bir süreç psikolojisi sağlam kadınlar bile çöküntü yaşıyorken senin zaten hasta bir psikoloji ile üstesinden gelmem zor olacaktır. Çocuk dünyanın en en güzel şeyi ama bir okadar da zor. Tüm hayatın oluyor ve mutlu bir çocuk büyütmenin tek sırrı da mutlu bir anneden geçiyor. Ruhunu duzeltmeni dilerim 😊
20 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılYorumları okudum da, kadın ruh sağlığım iyi değil sorunlarım var diyor oradan biri günde 3 kere şunu oku diye ayet paylaşıyor birisi doğur anne olunca psikolojin düzelir, diğeri hiç olmamasından iyidir doğur diyor😱
Bozuk psikolojiyle herkes pek bir "akıllı" yorum yapıyor ben şok😱10 Yorumla
+1 yılVar olmayı istemek, birinin var oluşuna önayak olmak, bir bireyin tamamen kendine ait bir sorumluluk alması anne olmak. Ruhsal sorunlarına çözüm olabileceği gibi daha büyük sorunlarada yol açabilecek bir şey. Psikolojini düzeltmeye çalışırken Anne olmak hiç olmamaktan daha iyi bence. Nasılsa öleceğiz hiç yaşamayalım o zaman demktense... Belki hata yapıyorum ama yine de yaşadım ve yaşıyorum demek daha güzel bence. Hem bak bakalım sen Anne olmak isteyince bakalım o bebek gelecek mi? En kötü ne olabilir En iyi ne olabilir diye bir sor kendine.
11 Yorumla- +1 yıl
Bir insanın anne baba olmadan önce sağlam psikolojiye sahip bireyler olmaları gerekir. O an istediler hadi ya bana iyi gelebilir anne baba olayım düşüncesi sadece bencilliktir. Sağlam bir ruh haline sahip olmadıkları halde çocuk sahibi olan bireyler istemeseler bile o ruhsal dengesizlikleri ile çocukta çok ciddi tramvalara yol açabilirler ve inan çocuklar bu tramvalarla büyüdüğü zaman kendi içlerinde veya destek alarak bunu çözmeleri aşamaları sanıldığı gibi kolay olmuyor. Ben böyle bir ortamda büyümüş bir insanım bu yüzden herhangi bir sorunu olan bireyler önce kendilerini iyileştirmek için bir adım atmalı bunu destek alarak çözmeli, sonra aile kurmalı.
+1 yılBunun bilincinde olmanı bile o kadar güzel ki. Ben evli değilim ama evli olup çocuk istesem bende psikologa gitmeyi düşünüyorum. Çünkü sinirli ve uykusuna aşırı duskun insanım birde aşırı sıkılgan ya ona kızar bagırırsam ya sesıne uyanamazsam ya sıkılırsam bir yerden sonra diye kendimi yediğim bir zaman olmuştu. O yuzden kesinlikle bir uzmandan yardım al.
10 Yorumla
+1 yılBence abartmadığın sürece çok yerinde düşünceler keşke her anne adayı ya da baba bu soruları kendine sorup cevaplarına göre ebeveynliğe soyunsa ruhsal hastalıklar bulaşıcı değil gen aktarımını saymazsak ama beraber yaşayan insanların da zamanla ruhsal sağlığı sıkıntıya giriyor sonuçta eğer şüphen varsa bir uzmana danış
00 YorumlaBence ilk önce piskolojini düzelt neden diye sorucak olursan ileride bir çocuğun olduğunda bakmakta zorlanırsin iş hayatın iyi olmaz hem bebek hem iş hayatın hemde senin piskolojin hepsi. Bir arada olunca sen baya kötü olursun oyüzden önce piskolojini düzelt ve sonra kendi hayatına bak
00 Yorumla
+1 yılBende aynı durumdayım. Ağır hasarlı bir psikolojim var şu an maddi açıdan bütçe ayıramıyorum psikoloğa o yüzden gidemiyorum. Çünkü seansları ciddi anlamda maliyetli. Kendimide çok hazır hissetmiyorum öncesini deşmeye. Çocuğa ve öncesinde de psikolojik olarak psikoloğa gitmeye hazır olmayı bekliyorum. Bu psikolojiyle ne anne olabilirim nede o lohusalık vs durumunu atlatamam. Bence mantıklı düşünmüşsünüz.
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle merhaba. Ruhsal problemlerden kastiğin depresyon vb bir şey olduğunu düşünüyorum. Cogu kişi yargilamis sanırım. Ama benim düşüncem eğer seri katil veya sizofreni değilsen ki hiç sanmıyorum. Anne olmanın ruhsal sağlığına iyi gelebileceğini dusunuyorum. Sonucta canından bir parça dünyaya getiriyorsun. Odak merkezin haline geliyor. Eger çok ciddi bir sorunun yoksa anne olmanın sana iyi gelebilecektir. Cunku senin on planın çocuğun olacak ve kendin için istemesen bile onun için daha iyi olmayı hedefleyeceksindir. Tabi bu tamamen benim fikrim ama sana iyi geleceğini düşünüyorsan çocuk sahibi olabilirsin.
00 YorumlaSelam , öncelikle sorunlarınızı aşmaya çalışın inanki Bi çocuğun sorumluluğu coook fazladır
bu kere size trilyon kere anne diyecek sürekli soracak sürekli Bi şeyler isticek valla ben kendi isteklerime bile karşılık vermiyorum
eğer üşengeçseniz yerinizden kalkmaya eriniyorsaniz sakın çocuk yapmayın sonrası büyük Bi pişmanlık olur00 YorumlaSeni çok iyi anlıyorum ve bu verdiğin karara saygı duyuyorum ruhsal sorunlarını mutlaka Bir psikiyatrist veya psikoloğa açıklaman gerek devletten randevu alıp en kısa sürede git ben de mesleğimi gereği insan psikolojisi eğitim aldığım için bu konuda sana yardımcı olabilirim ayrıca ruhsal sorunların olduğu farkına varman ve anne olmaya hazır olmadığını fark etmen büyük bir başarıdır seni kutluyorum detaylı yardım mesaj atabilirsin bana.
00 Yorumla
+1 yılYemin ediyorum bu ben, ben de baba olmaktan korkuyorum. Doğunca beni niye yaptınız neden böyle bir dünyaya getirdiniz dese cevabım yok ekonomi kötü salgın hastalıklar susuzluk fazla artan nüfuslar böyle sıkıntılarla dolu bir dünyaya neden çocuk getireyim artı onun bakım sorumlulukları çok zor iş
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsakın! Annelik çok zordur. Yeni doğmuş bebeğin bakımı çok zordur. Yalnız başına ciddi psikoloji bozuyor. Evde sinir krizleri geçirebiliyorsun. Bebek kolikse, durmadan ağlıyorsa bu süreç çok fena geçiyor. Uykusuzluk çok ciddi sinir bozar. Bebek büyür, bu defa sürkli bir yerleri dağıtır eşyalara ciddi sararlar verir sabrın yoksa yine çok fazla zorlanırsın. Annelik asla göründüyü gibi kolay değil. Bir insan yetişirken, diger insan tükeniyor gibi düşün. Çocuğununda psikolojisini bozarsın sonra
00 Yorumla
+1 yılÖnce kendini onar sonra çocuk düşün, onunda pisikolojisini bozma. bizim bir abla vardı tanıdığımız doğumdan sonra çocuğu istemedi, atacam onu vs diyordu. aradan yıllar geçti ancak çocuğa oğlum diyebildi, yalnız birakamiyorduk
10 YorumlaPsikolojini düzeltmeden anne olmayı aklından bile geçirme. Ben bunu yaşadım anne olarak değil psikolojik rahatsızlığı olan bir anneye sahip olarak. Bir çocuk açısından bu çok kötü ve ciddi tramvalara sebep oluyor. Lütfen önce kendi ruhunu iyileştir, kendini önemse sonra bir çocuk sahibi ol.
20 YorumlaKesinlikle önce psikolojik durumunu düzeltmek gerekli. Annelik çok önemli çok hassas bir durum. Sıfırdan bir birey senin attığın temeller üzerine yetişecek.
20 Yorumla
+1 yılDünyaya getireceğin kişi işin şimdiden düşünmeye başladı isen ve kendini irdeliyorsan anne olmanın birinci evresine giriş yapmışsın demektir çünkü dünyaya getirsen de o kaygıları hep yaşayacaksın canım hayırlı olsun😉🙏
00 YorumlaBir anne olarak söylüyorum.
Çok pişmanım neden daha önce dogurmadim diye.🥰♥️🤱
Anne olmak beni yeniledi, genclestim
Evet zorlukları var ama yine de pişman değilim.
Bende kaygılı idim şu an oğlum 1.5 yaşında.00 Yorumla
+1 yılSeni gayet iyi anladım.. ben bekarım bende de aynı tereddütler henüz evlenmeden bile oluşuyor kimi ardı sıra.. hakta veririm ama inan dünyaya getirdikten sonra iyi ki yapmışım dediğim şey olacak çünkü onun sevgisi ve masumiyeti sende ne kadar negatif hissiyat varsa senden en uzağa götürecek...
10 Yorumla
+1 yılTabiki sadece çocuğun için degil en önemlisi kendin için psikolojini iyileştirmeye hemen başla. Ama artık ben oldum diyeceğin bir seviye asla olmayacak cunku insanız ve her gün yeni olaylarla yeni duygularla bas ediyoruz ve asla tam olmayacağız bu yüzden kendimi tamamen düzeltmeden anne olamam dusuncesini bir kenara bırak. Kalan eksiğini de doğan çocuğunla iyileştirirsin belki 🙂 kim bilir? Anne olmaya korkma cocuk cok başka bir sevgi.
00 YorumlaLütfen bir probleminiz olduğunu düşünüyorsanız onu çözmeden özellikle de çocuk yapmayın hiç bir çocuk dünya getirenlerin kahrını çekmeye mecbur değil... Önce siz
00 Yorumla
+1 yılEvet kendini iyileştirdikten sonra çocuk sahibi olmayı tavsiye ederim. Ama çocuk sahibi olmak kişiyi rehabilite edebilir diye düşünüyorum. Uzman desteği almanı tavsiye ederim
00 YorumlaBu güzel bir farkındalık. Çoğu insan farkında bile değil sorunu olduğunun.
YouTube da Tülay kök var. Bilimsel temelli anlatıyor psikolojiyi tavsiye ederim
00 YorumlaÖncelikle terapi almanızı ve daha sonra anne olmanızı öneririm. Bebeğiniz ruhsal sağlığı için bu çok önemli. Ve bilirsiniz anne karnında, bebek annenin ruhunu taşır ve genlerine işler.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 482 cevap paylaştı.
+1 yılAslında çok doğru düşünüyorsun. Birçok insan çocuk büyütmenin çok kolay ve herkesin yapmadı gereken bir şey olduğunu savunduğu için bu haldeyiz ya zaten.
00 Yorumla
+1 yılBu zamanda anne ve baba olmak için bir hazırlığın olması gerektiğine inanıyorum. Bir annenin ruhsal ve fiziksel buna hazır olması gerekiyor bence.
00 Yorumla
+1 yılBir psikoloğa gidip yardım iste. Belki anne olunca sorunların çözülür tavsiyesi alacaksın, düşündüğün felaket senaryosu boşa çıkacaktır. Belli mi olur.
00 YorumlaRuhsal sorunların varsa önce bunlarla ilgili tedavi olman gerekiyor sağlıklı bir birey olmadan covukumu bakmak sorumluk almak hem sana hem çocuğuna eziyet olur
00 Yorumla
+1 yılEvet önce rahat bir psikolojide olman gerekiyor ve sorumluluk sahibi olman gerekiyor. Sırf üreyebiliyorsun diye üreme hayvan değilsin sen.
10 YorumlaBu bozuk topluma dunyayaynir çocuk getirmeye vesile olma zaten bak büyüyünce sana bol bol küfür eder sonra aynı benim ettiğim gibi😏
00 Yorumla
+1 yılçocuk olduktan sonra onunla kuracağın bağ ile bütün bunları atlatırsın muhtemelen. hatta iyi ki çocuk sahibi olmuşum diyeceksin bence
00 Yorumla
+1 yılbence bu düşüncede hiçbir sorun yok.. insanlığın tüm değerlerinin dejenere olduğu bir çağda bu dünyaya çocuk getirmek tam bir çılgınlık bence de 👍
00 YorumlaBence olma kötülük edersin ne zaman ki kendini iyi hissederseniz o zaman yapın bunun için iyi bir piskolog size yardımcı olacaktır.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılRuhsal problemi olan hickimse bunu bilip bu sekilde yazmaz. Tabi sizofreni vs gibi belli hastaliklar disinda.. ama onlarin disinda sadece kendi ruhsal sagligini begenmiyorsan bu senin cok duzgun bir yapida oldugunu gosterir.
00 Yorumla
+1 yılCok doğru bı karar vermişsin sorumluluğun daha çok artar zaten piskolojik olarak iyi olmadığını soyluyosun şu an yapmamalisin
00 Yorumla
+1 yılRuhsal problemlerin varsa tedavi olmalısın kendini iyileştirmelisin daha sonrada anne olma düşünceni tekrar gözden geçirirsin
00 Yorumla
+1 yılRuhsal sorunlari kontrol altina alirsaniz cekinecek bir durum kalmaz. Anne olmadan once bunu basarabilmeniz onemli.
00 Yorumla
+1 yılÖnce psikolojik tedavi almanız sizin icin daha iyi olur.
Online bile alabilirsiniz.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvet, farklı rahatsızlıklara yol açabilir. Ya da annelik deneyimini zorlaştırabilir. Tedavi olup çocuk sahibi olman çok daha mantıklı bir tercih olacaktır.
10 Yorumla
+1 yılÇocuk yapmak zorunda değilsin ama tedavi olmak zorundasın kendin için
10 Yorumla
+1 yılDaha insan değil Embriyo sonra bebek olcak sonra genç bir çocuk daha sonrada insan...
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvlat sahibi olmak çok güzel bir duygu tatmanı isterim
00 Yorumla Sorunlarını çözmeden bebek sahibi olmak o bebeğe de zarar verir
00 Yorumla
+1 yılAsıl psikolojisini düzeltmesi gerekenler duzeltse sorun kalmayacak ama işte... Hayat.
00 Yorumla
+1 yılPsikolojik destek al. Çocuğu etkilemek asıl kötülük olur...
00 Yorumla
+1 yıl1 yıl sık dişini düzenli terapiye git her hafta 1 en azından sonra yap çocuğu 1 yıl sonra 😘
00 Yorumla
+1 yılGüzel bir adama fenk gelirseniz ya da seçebilirseniz.
Güzel bir anne olabilirsiniz.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖnce psikolojik sorunlarını çöz sonra anne olursun, yoksa ilerde sıkıntılar çıkar bebek ağlar, uyutmaz sende strese girersin sonra istemedende zarar verirsin.
00 YorumlaEvet psikolojik durumunu düzelterek anne olmak daha sağlıklı bir karar olacaktır
00 Yorumla
+1 yılLütfen kendini hazır his etmeden anne olma hem kendine hem bebeğine yazık olur
00 YorumlaGüzel düşünebiliyorsun bence anne olmayı hakediyorsun
00 Yorumla
+1 yılPsikolojik destek almadan anne olman tabii ki yanlış olur
00 Yorumla
+1 yılÖnce psikolojik sağlık. Sonra çocuğunu falan öldürürsün. Sıkıntılı
00 Yorumla
+1 yılYapman gereken şeyi yazıyorum.. İçine boşalmasına engel ol.. Tam boşalacakken kafasına vur..
00 Yorumla
+1 yılEbeveynlik en güzel duygu problem falan kalmaz emin ol
02 Yorumla- +1 yıl
Bencillikle ne alakası var hanfendi çocuğun babası ben olayım mi demişim. O düşüncesini söylemiş bende düşüncemi söyledim işinize bakın lütfen
Pisikoloğunuz Tedavi sürecinin kısa sürede olabileceğini söylüyorsa, daha uygun olur düşüncesindeyim.. zira hamilelik dönemide ek bir piskolojik savaş verebiliyorsunuz.
00 Yorumla
+1 yılSorunun varsa çocuk yapma. Abuk subuk nesiller yetişiyor
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 749 cevap paylaştı.
+1 yılKorkacak ne var ki bence bu konuda sen kendine güvenmiyorsun
00 Yorumla
+1 yılİlk önce psikolojini düzenle bence zaten bir nesilin ailesi yüzünden hayatı mahvolmuş böyle davam etmesin herkes çocuk sahibi olmamali
00 Yorumla- Devamını Gör (75)
Devamını Gör(120)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Ruhsal sorunlarım var, anne olmaya çekiniyorum. Psikolojimi düzeltmeden anne olmak yanlış mı olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
