Çocuğum anaokuluna gidiyor dışlandığını düşünüyorum. Çok zoruma gidiyor, ne yapmalıyım?

Anne baba olanlar bilir çocuğumuzun canı yansın istemeyiz

Öğretmen anasınıfı veli gurubuna mesaj atıyor çocukların videosunu resmini atıyor benim kızımla başka bir çocuk yarışıyordu ikiside yarışta iyiydi diğer üç çocuk kızımla yarışan kıza sarıldı kızımla birlikte videoyu izlerken çocuğum onu seviyorlar dedi burada kızım dışlandı anne ben olsam bile orada o videoyu sil dedi bende sildim kızım demesede silmeyi düşündüm ama keşke silmeseydim o kısmı kesip kaydetseydim

Kızımın üzülmesi zoruma gitti onu seviyorlar dediğinde bende kızıma sımsıkı sarirdim bende sana sarılıyorum dedim kızım konuyu uzatmadi yine arkadaşlarını seviyor ben çocuğumun hep mutlu olmasını istiyorum

Çocuğum anaokuluna gidiyor dışlandığını düşünüyorum. Çok zoruma gidiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla