Eşimde SMA taşıyıcılığı çıktı bende yok, bebeğin hasta olma ihtimali var mı?

Arkadaşlar size bir sorum olucak 34 haftalık hamileyim eşimde sma taşıyıcılıgı çıktı bendende kan aldılar ama bende çıkmadı bır sıkıntı doğacak olan bebeğimin hasta olma ihtimali varmıdır başına böyle bir durum gelen varsa paylaşabilirmisiniz

Eşimde SMA taşıyıcılığı çıktı bende yok, bebeğin hasta olma ihtimali var mı?
Cevapla