Hamileyim ve karnım semsert oluyor. Doktora gidiyorum ne yaparsa yapsın evde olan sertleşme olmuyor. Bu durumu yaşayan var mı?

Karnım sertleşiyor ve bebeğim sol tarafıma kaçıyor bu olay olduktan sonra 1 saat falan bebeğim hareket etmiyor.
29 haftalık hamileyim.
Karnım sertleşince hareketlerimde de çok zorlanıyorum.
Doktor da nedenini anlayamadı onun yanında da olmuyor hiç.
Başaralı bilinen bir doktor da kendisi ama başka birine daha mı gitsem diye endişe etmiyor değilim.
Bebeğim normalde çok hareketli hiç durmuyor ama son 1 haftadır bu sertleşme yüzünden o da sakinleşti.
Kendi yaşayan ya da eşinde bu durum olan arkadaşlar lütfen beni bilgilendirebilir mi?
Hamileyim ve karnım semsert oluyor. Doktora gidiyorum ne yaparsa yapsın evde olan sertleşme olmuyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Cevapla