Doğumdan korkuyorum, eşimin hal ve hareketleri beni soğutuyor. Ne yapmalıyım?

Surekli bana sen hamile olsan çok nazlanirsin söylesin böylesin diyip duruyor hamile kalsam bile ilk çocuğum olacak zaten ne gibi nazlanabilirim. Ayrıca çok kaba hastanede doğum olacak diye anlatıyorum direk hemşireler ilgilenmezse ya da bir sorun çıkarsa ben orada dövuşurum bağırırım falan diyip duruyor özguvenimi düşürüyor hic olumlu konusmasi yok tiksindim gerçekten evde falan arama mesafe koymak istiyorum konuşmak istemiyorum sizce bosanmalimiyim. Bundan çocuk yapsam ziyan olur onunda hayatı kararır zaten her doğan çocuğa b*kmu varda doğdun diyor yeğeninin cocuguna öyle dedi.
Doğumdan korkuyorum, eşimin hal ve hareketleri beni soğutuyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla