Anneliğimin 4. yılı! Hayatınızın en güzel günü nedir?

Aralık ayındayız sandım bir an dün kendimi daha 1 ay var sanıyordum ama gönlümün güneş açtığı güne gelmişiz. 💙 4 yıl olmuş anne olalı, minik bir kalbe yuva olalı. Ömrümün en güzel gününün üstünden tam 4 yıl geçmiş! 💙 İyi ki beni seçmiş, iyi ki ömrüme ömür katmış güzel oğlum. 🙏🏻💙
Anneliğimin 4. yılı! Hayatınızın en güzel günü nedir?
Cevapla