
Çok az kaldı ilacina kavuşmasına valilik onayı var, paranın %72 toplandı 🙏

Çok az kaldı ilacina kavuşmasına valilik onayı var, paranın %72 toplandı 🙏
Selam gadası 🙃
Ben devletimizin bu konuda sessiz kalmasına akıl fikir erdiremiyorum. Nasıl ki koskoca Türkiye Cumhuriyeti sayısı az olan sma hastası çocuklarımıza sahip çıkmıyor. Allah yar ve yardımcıları olsun.
Bu durum beni çok üzüyor 😔kendi vatanına sahip cikmayan insanlar bakılıyor masum bebekler ölüyor
Hiç sorma
Mantar giti arttı bu SMA'lı bebek yardım kampanyaları. Artık işin sektöre dönüşmüş olması bir yana (Devlet SMA ilaçlarını sigortadan çıkardığında patlamıştı ilkin bu mesele), 30 yaşını görme şansı çok da parlak olmayan insanlara milyonlarca dolarlık tedavi masrafı yapmak bana hiç mantıklı gelmiyor.
Cevap
3Cevap
Allah şifa versin. Destekte bulunacağım
İnşallah 🙏
Acil şifalar diliyorum
Teşekkür ederim
Hayır çünkü inandırıcı gelmiyor.
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?