Sma hastası bebeklere destek oluyor musunuz?

Sma hastası bebeklere gönüllü olarak destek oluyorum ama benimle kavga eden oluyor valilik onaylı inanmayan SMS ya da bebeğin adına açılmış hesaptan atabilir diyorum ya da atmasaniz da saygı duyarım diyorum hırsızlar dilenciler diye bağıranlar oluyor , moralim yerle bir oluyor ama yine bebek için toparlanıyorum, vicdanen rahattım ama üzülüyorum ortada hasta bir bebek var ama empati seviyeleri çok düşük mesela diyorum ki hırsızsam polis çağırın çağırmıyorlar , polislerimiz askerlerimiz de destek oluyor 🙏
Sma hastası bebeklere destek oluyor musunuz?
Cevapla