Reglim 45 gündür gecikti, testler de böyle çıkıyor sizce hamile miyim yoksa ben mi yanlış görüyorum?

Reglim genelde düzenli olur ama bu sefer bı garip hissetmeye başladım. Uzun süredir de test falan da almıyordum. Bı baktım böyle çıkmış sizce hamile miyim, hamileysem ultrasonda ne zaman gözükür?
Reglim 45 gündür gecikti, testler de böyle çıkıyor sizce hamile miyim yoksa ben mi yanlış görüyorum?
Reglim 45 gündür gecikti, testler de böyle çıkıyor sizce hamile miyim yoksa ben mi yanlış görüyorum?
Testler pozitif
Negatif
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelllllll
Reglim 45 gündür gecikti, testler de böyle çıkıyor sizce hamile miyim yoksa ben mi yanlış görüyorum?
Cevapla