Reglim 45 gündür gecikti, testlerde de böyle çıkıyor sizce hamile miyim yoksa sorun mu var?

Reglim genelde düzenli olur bazen 2-3 gün gecikir, şimdiyse 45 gündür gecikti ve testlerde de böyle çıktı.
Reglim 45 gündür gecikti, testlerde de böyle çıkıyor sizce hamile miyim yoksa sorun mu var?
Reglim 45 gündür gecikti, testlerde de böyle çıkıyor sizce hamile miyim yoksa sorun mu var?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce kız mı erkek mi 😀( eğer hamileysem)
Reglim 45 gündür gecikti, testlerde de böyle çıkıyor sizce hamile miyim yoksa sorun mu var?
Cevapla