Çocuklarda dil gelişimi için geç kalınmaması önerilir. Peki bu süre ne zaman kaç yaşında ve nasıl olmalı?

Çocuklarda dil gelişimi için geç kalınmaması önerilir. Peki bu süre ne zaman kaç yaşında ve nasıl olmalı?

Erken başlamak iyi , nasıl Türkçeyi 3-4 yaşında öğreniyorsa İngilizceyi falan da erken öğrenmesi gelecek için iyi olur
Nasılsa almancam var babasından türkce benden almanca kapsın velet daha bebeklikten.
Cevap
2Cevap
Erken başlamak iyi olabilir.
Keyfim istedigi zaman. Keyfim en az 10 olmadan baslanmamali diyor
aklı başına erdiği zaman
Bebek yaşta başlanmalı
Bebekken başlanmalı.
Vermeyin
amaaan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar