Eşimle anlaşmalı boşanıyoruz ama çocukların kimde kalacağına karar veremedik. Sizce kimde kalmalı?

3 yaşında ikiz kızlarımız var. Benim maddi durumum iyi, istesem çok iyi bakıcılar tutabilirim ama çocukların en azından okul çağına kadar anneleriyle olmalarının daha iyi olacağını düşünüyorum, maddi desteğim her zaman olacak tabii ki. Ama anneleri benim durumum iyi diye bende kalmalarının daha mantıklı olacağını düşünüyor. Sizce çocukların gelişimi açısından hangimizde kalması daha sağlıklı olur?
Eşimle anlaşmalı boşanıyoruz ama çocukların kimde kalacağına karar veremedik. Sizce kimde kalmalı?
Cevapla