Doğacak çocuğumun kimliğine babasının adını yazdırmak istemiyorum, olur mu?

Merhaba! Kötü bir evlilik geçirdim 6 aylık evlilik.
Bu evlilikte hamile kaldım. Ama aldıramadım kıyamadım çünkü aldırmayı da düşünmedim. Eşim bana çok zulum etti çok şiddet uyguladı hamileyken bile dövdü hem psikolojik hemde fiziksel şiddet uyguladı. Eşimden boşanıyorum. Eşim çocuğumuza sahip çıkacak biri değil uyuşturucu kullanıyormuş zaten. Kendini görmüyor. Doğacak olan çocuğumun kimliğine babasının ismi yazmasa oluyor mu?
Doğacak çocuğumun kimliğine babasının adını yazdırmak istemiyorum, olur mu?
Cevapla