Merhaba! Kötü bir evlilik geçirdim 6 aylık evlilik.
Bu evlilikte hamile kaldım. Ama aldıramadım kıyamadım çünkü aldırmayı da düşünmedim. Eşim bana çok zulum etti çok şiddet uyguladı hamileyken bile dövdü hem psikolojik hemde fiziksel şiddet uyguladı. Eşimden boşanıyorum. Eşim çocuğumuza sahip çıkacak biri değil uyuşturucu kullanıyormuş zaten. Kendini görmüyor. Doğacak olan çocuğumun kimliğine babasının ismi yazmasa oluyor mu?
Bu evlilikte hamile kaldım. Ama aldıramadım kıyamadım çünkü aldırmayı da düşünmedim. Eşim bana çok zulum etti çok şiddet uyguladı hamileyken bile dövdü hem psikolojik hemde fiziksel şiddet uyguladı. Eşimden boşanıyorum. Eşim çocuğumuza sahip çıkacak biri değil uyuşturucu kullanıyormuş zaten. Kendini görmüyor. Doğacak olan çocuğumun kimliğine babasının ismi yazmasa oluyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer