Birden fazla çocuk sahibi olmak maddiyatla mı alakalı?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Birden fazla çocuk sahibi olmak maddiyatla mı alakalı?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Maddiyatını ve gelecekteki çocuğun hayatını düşünmeden saçma bir şekilde üremeye devam eden akılsızlar var. Maddiyatı iyi olup birazda olsa çocuğunu düşünen biri zaten çok fazla çocuk yapmaz. Bütün ilgiyi 1 ya da 2 çocuğa vermek var 5 6 çocuğa vermek var. Ben akıllı birinin yarım yamalak çok çocuk yetiştireceğine bir iki tane gerçekten iyi çocuk yetiştirmeyi seçeceğini düşünüyorum.
Eskiden tamamen, "Allah rızkını da verir" mantığı ile yapıyorlardı yani bilerek veya bazen de bilmeyerek (korunma yolları daha az ya da yoktu)
Şimdi herkes daha bilinçli ve maddi durumlarına göre hareket ediyorlar tabi. Hatta zengin olanlar da çok fazla çocuk sahibi olmuyor artık.
Bilemem allah aramasın ama kardeş güzel
Sende güzelsin diğer tarafa gelsene
Bencil biri değilse tabi ki maddiyat ile alakalı asgari ücretle çalışan adamın 1 çocuk yapması bile sakıncalı diyelim ki 3 çocuk yaptı doğru düzgün eve meyve alamaz et alamaz çocuklara kıyafet alamaz saksı da bitki yetişririr gibi yetiştirir 3 çocuğum var diye de hava atar
Cevap
5Cevap
Bence öyle olmalı, bakılabilecek kadar çocuk yapılmalı
Maddiyat ile alakalı olması gerekiyor ama günümüzde sorumluluk bilmeyen ve Maddiyat az olan aileler bile bakamayacağı çocukları yapıyor
Maddiyat ile alakalı olsaydı bu kadar Suriyeli çocuk yapmazdı bence ya.
Suriyelilere devlet bakıyor guzum
Doğru 🤣🤣
Sadece maddiyatla alakalı bir durum değil. Çocuk dediğin ilgiyle, sevgiyle büyümeli. Çocuğu yapıp sokağa saldıktan sonra "Benim çocuğum var" demenin hiçbir anlamı yok
Anaç biri oldugm icin mesela ben birden fazla cocugm olsn isterm
Maddiyatı dert etmem çünkü her insan bu dünyaya kendi kısmetini de getiriyor
Cocugun oldugu evde bereket vardr
Evet maddiyat ve bira psikolojiyle alakalı.
Anne baba çocuk sesini seviyorsa yapar çocuğu dadıya baktırır. Dert yok tasa yok geçim derdi yok ohh. Çocuklar cıvırdasın etrafta.
Düşünenler için var tabi senede bir doğurmak zor değil. Ama yapmıyoruz bu çocuklara okul eşya rahat lazım. Düşünen için önemli ama düşünmeyen her sene bı tane yapiverr
Maddiyat ile alakalı olsaydı ortalık Suriyeli kardeşim. kaynıyor olmazdı. Heriflerin evi yok barkı yok hala daha köpek gibi doğuruyorlar 😒
Onlara devlet bakıyor ne vergi var ne başka bir şey
Devlet dediğin kim, devletin en büyük kaynağı bizden vergi adı altında kesilen haraclar zaten
Dçsadece maddiyatla alakalı değil bunun bir çok nedeni var bence mesela kaç çoçoğa annelik ya da babalık yapabilir insan sevgisi ilgisi yeterli mi
Birden fazla çocuk sahibi olmak bana göre maddiyatla alakalı değil. Bazıları o konuda maddiyatı düşünmüyor, bazıları da düşünüyor.
Istisnasız maddiyata bağlı. Çocuk yapmak 15 dakika! Ona bir gelecek hazırlayamayacaksan yapma
Değil o çocuk kız olduysa erkek bulmak için sürekli doğuruyorlar
Benim yengem fakir denilebilir eşiyle karadenizde bizim köyde yaşıyorlar. sadece adam çok az maaşla karısına 6 çocuğuna eve tüm maddiyata bakıyor. Demekki Allah yardım ediyormuş
Birazda akıl işi eğer evlenildiyse yapılmalı.
O zaman suriyeliler niye koloni halinde yürüyor
Evet
Bence maddiyatla alakalı gadası
Hayır beline kuvvet
Evet
Uckurla alakalı gibi
Ya ne olacaktı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?