İlerleyen dönemlerde kaç tane çocuğunuz olsun istersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
İlerleyen dönemlerde kaç tane çocuğunuz olsun istersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Allah nasip ettiyse evlenmek istiyorum ve elimde imkan olduğunca da çok çocuk istiyorum.
Güzel ahlâk ve fazilet içerisinde büyütmek en büyük isteğim.
Rica ederim
Valla neden bilmiyorum, ideal çocuk sayısı 4 gibi geliyor bana. Kaldı üç tane daha fırtlatmam gereken. Hadi hayırlısı.
Cevap
16Cevap
İkiz olursa iki tane ama ayrı ayrı olmasını istemiyorum bir tane de yeter
Sadece bir tane prensesim olsun isterdim yani kız çocuk :)
O ilerleyen dönemleri ben erken yaşta yaşadım 🤣 rabbim bağışlarsa 2 evladım var ( bir kız bir oğlum var ) çok şükür ❤️
İstemem Allah olmayana versin ama birine aşk olursam ondan çocuğum olsun isterim oda gerçekten seversem
Evli olsaydım en fazla iki çocuk yeterli olur. İnşallah ikisi de kız olur. Tabi önce Allah sağlık sıhhat versin.
2 iyidir bence. Hem maddi hem manevi yetebilmek için ideal diye düşünüyorum.
İlerleyen dönemlerde çocuğum olsun istemem Allahım olanlara sağlıklı ömür versin.
İkisi kız ikisi erkek olmak üzere 4 istiyorum
Çooo.. k olsun isterim...🥰😇😅
Çok severim çocukları 3 tane olsun isterdim ama maalesef şartlar el vermiyor 1 tane yeterli 😁😅
Görsel çok şirin yalnız, 1çocuk isterim.😊
Kaç çocuk değil de kız evladım olsun isterdim veya evlatlık almak isterdim. Kız çocuğu çok başka
5 tane kızım olsun evde halay çekeriz. 3 tane de oğlan dogursam yeter herhalde. Şaka şaka
Çocuğum olsun hiç istemiyorum ama bir an kafam eser yaparsam iki tane iyidir diye düşünüyorum.
Bisssürüüüü, çocukları çok seviyorum 😂
Çocuğum yok o yüzden şimdilik bisssürüüüü kedim varr💖
Çocuk düzgün ve doğru yol üzere yetiştirebileceksem 6 7 8 9 belkide 10
2 tane yeter. Eşim isterse 3. De olabilir tabi maddi durum da önemli
Tabi ki 2 ama ilerki yaşlarda 1 tane olsun isterdim duruma göre 😂
İlerleyen dönemlerde hayırlı evlilik yaparsak ona şükrediyoruz
Allah aramasın sayısı önemli değil bazı şeyler kader kısmet 3 dersin 5 olur ya da hiç olmaz
Evlenecek birini bulamayacağım için düşünmüyorum hem bulsam bile kararsız kalırdım
hiç olsun istemem aslında doğurmak falanla uğraşamam ama 1 yeter
Çocuklara bayılırım ben. 3 ya da 4 tane olsun isterim ya
En az 2 en fazla 5 tane olsun çocukları cooook seviyorum
2. Bir oğlu bir kızı varmış kendi hayatına dalmış en önemlisi de beni hatırlamamış ne diyor lan ben neyse iki çocuğum olsun istiyorum
Max 1 tane isterim
2 yeterli diye düşünüyorum nasip...
İki bir kız Bir oğlan😏
1 ve ya 2 tane olsun isterim💕
şu an ki kafi başka istemem yettide artti bile
O dönemlere bi gelelim:)
İkizim olsun çok istiyorum.
Hiç çocuk getirmeyi istemiyorum
Bunu düşünmek için çok erken bence
sağlıklı olsun 1 kız 1 erkek olsun
Bu bebik gibi bebikim olsun 😍😍
İkiz istiyorum , bir kız bir erkek.
Max 2 tane ya
En fazla 2 tane isterm
1 kızım 1 oğlum olsun isterim
Ya ikiz olsun ya da tek çocuk yeter bana
Şu anlık düşünmüyorum.
Bir taneye bakarsam kendimi tebrik ederim
Bir kız bir erkek istiyorum.
Ben eleğimi astım Allah isteyene versin 🙈
Evlenelim de onu da düşünürüz 😀
Ah nerede...
3 tane olsun isterdim
Olur inşallah
Olmayacak
Nedenmiş
Oyle iste
Peki
2, veya o olabilir
en az 2 ya da uc en fazla yedi
En fazla 2.
5 tane
1 tane yeterli
Bir tane yeter.
2 olabilir
0-1 😄
O 4 isterdi ben 1..
0 tane
2 ideal bence
Ya 0 ya 1
Biricik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar