2 kız çocuğum var, 1 tane de erkek evlat istiyorum ama eşim istemiyor. Kim haklı?

Yaşım 29 eşim 27 yaşında..2 kız evladım var 5 ve 2 yaşında.. üçüncüyü çok istiyordum hem erkekte olur manasında ama eşim yeter bu kadar bir daha doğurmucam diyor doğumlardan sonra bakımımı kaybettim zaten güzelliğim kalmadı ayrıca alınan kilolara ve zor günleri istemiyor üstelik bu ekonomodi olsun ve olmasın asla 3 olmaz diyor ne olacak benim bu dileğim çok istiyordum bir oğlum olsun

2 kız çocuğum var, 1 tane de erkek evlat istiyorum ama eşim istemiyor. Kim haklı?
Cevapla