Bebeğim için böyle bir anı tablosu hazırladım. Nasıl olmuş sizce 🤍?

Bebeğim için böyle bir anı tablosu hazırladım. Nasıl olmuş sizce 🤍?
Bebeğim için böyle bir anı tablosu hazırladım. Nasıl olmuş sizce 🤍?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yorumlara tek tek cevap vermek istemedim. Kızımın adı Vera. Erken doğduğu için kilosu ve boyu bu kadar düşük. Göbek bağı, usg çıktısı,40 çıkarmada kullandığımız taşlar vs. hepsini bir arada kullanarak böyle bir hatıra bırakmak istedim. Anlamsız, komik, gereksiz bulanlar SİZ YAPMAYABİLİRSİNİZ, BU BENİM TERCİHİM. Tekrar tekrar aynı cevabı vermek istemiyorum. İyi geceler...
Bebeğim için böyle bir anı tablosu hazırladım. Nasıl olmuş sizce 🤍?
Cevapla