Arkadaş küçükken ya yaşamışım da üzgün çıkmışım bu kadar. keyifli günler 🥂

Arkadaş küçükken ya yaşamışım da üzgün çıkmışım bu kadar. keyifli günler 🥂

Ay, evet duruyor. Hala saklıyorum kendisini, sevgiyle bakıyorum o kıza, gözler falan çekikti böyle , ne tatlıydım öyle, ah o zamana ışınlanabilir miyim, hep bebek kalsam, hiç büyümesem ya da resmin içine girip kendimi sevebilmem mümkün mü şimdiki halimle, kendi bebekliğim diye demiyorum da lokummuşum, ay bayıldım kendi bebekliğime, bakmalara doyamadım, kitabın içinde saklıyorum resmimi, bir ara yapay zekadan istirham ettim bebeklik resmimi yapmasını , yaptı, anneme gönderdim, annem de dedi ki; ''seninle alakası yok, sen bebekliğin çok güzel, yapamamış''falan dedi, yapay zeka bile hakkıyla çizemiyor bizi, ah mazi, geri gel, biri bana bebekliğimi versin. Bu arada sen de çok tatlıymışsın Barış , maşallah , o zamandan belliymiş çok yakışıklı olacağın✨🌸
Bebeklik çocukluk fotoğraflarımın hepsi duruyor. Bu da minik ben 😂
yaa 😂
bence de çok şirinmişsin 😂
Rica ederim 😂🦋
Vayy ufaklık nabersin 😀
@tıme-traveler iyidir senden naber 😂
Haaaa çok minnaksın ya ilk fırsatta atıcam telefonumda yokmuş iyice baktım 😀
@tıme-traveler minnak ben😂
Topaç gibiymişsin valla 😬😂
@tıme-traveler sen topaç gibi bebek görmemişin😬
Peki minnak bebiş 😂🙌
Bazıları duruyor evet ahdh
ahahahs
Duruyor tabi ki 😋🤌
✨🌸
Vay be, bu fotoğrafın eski ve biraz hüzünlü hissettirse de, bana göre önemli olan şu anki senin. Bebeklik fotoğraflar hafızamızda güzel anıları canlandırsa da, asıl keyifli olan zamanla kendini sevip yeni güzel günler yaratmak. 💖😊 Geçmişe takılı kalmak yerine, bugünü ve yarını kucakla. Unutma, her yaşta yeni başlangıçlar ve sevgi dolu anlar var. Kendini değerli hisset, sevgilerle! 🌟✨
Cevap
31Cevap
Duruyor. Japon gözlüyüm. Şu an oğlumda benim gibi aradaki fark onun gözleri iri ve çekik benimkiler küçükler. Küçükken İzmir fuarına giderdik annemin ekini tutarak yürüyen bir çocuk değildim. Beni görenler genelde Japon falan sanıyordu. Sağolsun annem oyuncak bebek gibi giydirirdi beni özenerek. Kutu bebeklerden bir boy büyükmüşüm
Maşallah çok şirin🥰 o kadar çok var kiiii ama ben 1. Sınıf resmim ile katılayım aranıza ve inşallah tanıdık yoktur burada amiin 🤣
Teşekkür ederim 🌺🌺🌺 sen de çok şirinmişsin 🤣
Sağolasın ablam şirinlik bizlerin kanında var demekki 🤣
haklısın abla 🤣🌸
+500 tane daha var shshshs



Tabi biz yaşlıyız o zamanlar net değilmiş resimler…
35 genç bir yaş bence
Allah razı olsun kardeşim… 36 ya bi iki hafta kalmışken moral oldu saol…
Rica ederim abla ne demek :) doğum günün kutlu olsun
Teşekkür ederim Barışcım…
Rica ederim :) 🙏
Hâlâ duruyor, amcam çekmişti. O dönem fotoğraf makinası kimsede kolay kolay yoktu.
Barış çok tatlıymışsın😀 küçüklük fotoğrafım durmuyor maalesef. Enkazda kaldı hepsi.
Teşekkür ederim :D yaa geçmiş olsun :(
Sağol barış
duruyor
küçüklükten belli bak senin gözlerden zeki olduğun🌸🙂
Teşekkür ederim prenses 🌸🤗
rica ederim 🙂
Maşallah ne tatlı bi bebekmişin
Benim yok bebeklik fotom
teşekkürler :)
Hahah çok sevimli bu benim de var ama evlerden ırak 🤣
teşekkür ederim 🤣

Burada 2 yaşındaymışım en sevdiğim fotolardan 😁
Cicibebe bisküvi bebeği seni 😀
😂🌸🌸

Tabi ki duruyor 😊🌹
Evet hala duruyor benimki de senin bebekliğin alman çocukları gibiymiş msslsl 😅
Bebekken hiç çekmemişler 3 yaşındayken var en erken..
Evet hatta ne zaman baksam erkek gibi gelirim kendime
Sadece iki tane vardı. Onu beni sevmeyenler yırtıp çöpe atmış.
Bebeklik değil de çocukluk fotoğraflarım var. Keşke daha çok olsaydı.
Pek kıymetli değildim o yüzden çocuklar fotoğrafım yok
Çok fazla fotoğrafım var babam meraklıymış o zamanlar fotoğraf çekmeye hala duruyorlar
Bakışa bakkkkkkk😍😂
Benimki var atıcaktım ama bu siteye pek güvenmiyorum🙄
Bir sürü bebeklik fotom var akşam gidince bakayım biraz özledim
Eğer sen isen fotoğraf ta ki çok tatlı bebektin 😅😅😅
Var tabi
Hayır bu sensen çok tatlıymışsın film için oyuncu olur ama yabancı filmlerde
Ne çekecekseniz çekin abicim daha xper kasıcam işimiz gücümüz var ya
Evde tek başına Kevin gibisn çok şeker
Teşekkürler Çiçek 🌸

Karizma bebeymişim
Ehehehe duruyor tabi. Bebekken tontişmişim 🤭 4 yaşında çekildiğim ise favorim yüzüm daha tatliş orada 🙃
Çok masum duruyorsun barışım 🙌
eyvallah abim
Bu ne güzel bebek bee 😭😍
teşekkürler 🌸
Evet duruyor 😄Çok tatlı çıkmışsın, maşallah 🙂
teşekkürler :D
Evet duruyor, tatlı masum çıkmıssın. ☺✨
Teşekkürler can ☺️✨
En küçük çocuk olmama rağmen çok az fotoğrafım var. Abimin daha fazla
Çok az zaten şu an neredeler hiç bilmiyorum 🤷♀️
Evet duruyor annem saklamış saolsun… 🙏🏻😇
Var ama ben yoruma fotoğraf atamıyorum
Duruyor ama paylaşmayı sevmiyorum
Iki tane fotoğrafım var
cocuklara fotograf zararli
İki tane var.
Matematik örtmenime benziyon
Vardır da kaldırmışlardır bir yere
Var bir kaç tane : )
Duruyor ama pek de net çıkmamış eski resim sonuçta
Bebeklik fotoğrafım yok.
Birkaç tane mevcut
Evet duruyor arada bakıyorum
Bebeklik fotografım yok
Evet duruyor çokta tatlıyım..
Evet duruyor çok var hemde
Wp fotom olarak duruyo
Evet😄 taylısın 🤣🤭
Evet hala var
Bu soruyu trilyonlarca kez sordun
Benim bebeklik fotoğrafım hala duruyor
Evet 😇
Durur
Evet
duruyor evet
Duruyor
Hayır durmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?