Kızlar, aşırı ölüm korkusu yaşıyorum her an ölecek gibi hissediyorum neden?

Stresli gebelik geçirdim gebeligimde sezeryan dikiş yerinde ileri incelme var bebek büyüdükçe orası açılabilir riskli dediler buda senin için hayatı tehlike oluşturabilir dediler yok bebeğin dawsendromlu dediler bebeğimin cinsiyetini öğrenmek için Dr gittim hazırlık yapma bebek plesantadan ayrılabilir yok işte miyom var dediler bu sefer bende psikoloji kalmadı her günüm ağlamak la geçti gecem gündüzüm gözlerim şişerdi ve bı gece yatakta tityrerek kalktım bacaklarım çok titredi duşa girdim sıcak su felan işte ama yarım saat sürdü sonra işte kötü bir şey olacak hisler doğumu goremiycem ve doğumda öleceğimi düşündüm iç sıkıntısı huzursuzluk gece uyuyamama uykuya daldigimda sıçrama larim olurdu okunan selalardan çok korkuyorum dum 35 ci hafta da covid oldum bu sefer doktorum telefonda kan sulandırıcı ya başlamamız lazım dedi pıhtı atabilir bunun için önlem almamız lazım dedi oksapar kan sulandırıcı iğne oldum şimdi doğum yaptım ama ben ben değilim mutsuzum umutsuzum sürekli ölüm korkusu yaşıyorum ölecekmiş gibi hissediyorum kendimi hala kimse beni anlamıyor kimseyle görüşmek istemiyorum ve 5aylik dünya tatlısı kızım var lütfen bir şeyler söyleyin bana aranızda benim gibi olan var mı? Çok teşekkür ederim hepinize

Kızlar, aşırı ölüm korkusu yaşıyorum her an ölecek gibi hissediyorum neden?
Cevapla