Pıskolojım çok bozuk köşemde kurtulsam dıyorum artık?

Çok sınandım koskoca dünyaya bır türlü sığamadım evlenıp kurtulmak ıstedım nısanlımdan hamıle kaldım zorunda kalarak aldırdım melegımı de en çok bu benı üzdü onu ben Allah’a emanet ettım artık dayanacak gücüm kalmadı acaba ölsem de bebegıme kavuşsam mı dıye düşünüyorum

Pıskolojım çok bozuk köşemde kurtulsam dıyorum artık?
Cevapla