Kontrole gittik ama çok fazla sıra vardı, herkes hasta sanırım. Bebişler hep öksürüyor :( Nasıl önlemler alıyorsunuz?

Kontrole gittik ama çok fazla sıra vardı, herkes hasta sanırım. Bebişler hep öksürüyor :( Nasıl önlemler alıyorsunuz?

#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Benimkilere kafayı takardım ben galiba. Bilmiyorum, normalde çok umursamaz görünürüm ama bi takarsam fena olur. Yanımda maske taşırdım, maskesiz hapşırıp öksürenlere zorla maske taktırırdım. 😄😄😎😎⭐
#tubasueda 🍀🍀
Cevap
1Cevap
Dikkatli ve sağlıklı beslenmek önemli bebek için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?