Çocuk & Ebeveyn Çocuğunuza isim koyarken nasıl seçim yapıyorsunuz? Annesivekuzusu Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Çevrenizdeki önerileri dikkate alıyor musunuz yoksa kendiniz mi seçiyorsunuz? Çocuğunuza isim koyarken nasıl seçim yapıyorsunuz? Cevapla Öneri Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı. Aşık olduğum kişinin ismini vereceğim😂 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı. Sevdiğim isimlere göre. ve türk ismi olmasın göre 0 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl 1- Türkçe olacak2- Ay ile başlayacak3--anlamı pek güzel olacak.Kız olursa aybüke (Ay kadar güzel yüzlü parlak zekalı kadın)Erkek aykut.( Bu isim benim için özel geçmişte değer verdiğim birinin ismi ve anlamı da güzel 1 0 Yorumla
AyzTmr Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl 2 ay sonra oğlum olacak. Eşim soyadını ben verdim adını sen ver dedi. O yüzden eşimin isminden esinlenerek “kutay” koyacağım💙Çevreye danışmam🤭. 0 0 Yorumla
Ayyildiz28 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 73% +1 yıl Çocuğum olursa ileride bir gün isminin kökeni Türkçe olmasına dikkat ederim. Çocuklarınıza sizde Türk isimleri koyun!!! 0 0 Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Çocuğum olsaydı sadece eşimle ortak bir isimde karar kılardık 0 0 Yorumla
m_oguzd7 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Yağız, yağız alp ve erbatur koyarın erkek olursa,kız olursa Aylin veya mahperi 🙂 0 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Validenin adı güzel ya onu koyarım 0 0 Yorumla
melina_97 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Öneri istemem, öneri verseler de dikkate almam. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Aşık olduğum kişinin ismini vereceğim😂
Sevdiğim isimlere göre. ve türk ismi olmasın göre
1- Türkçe olacak
2- Ay ile başlayacak
3--anlamı pek güzel olacak.
Kız olursa aybüke (Ay kadar güzel yüzlü parlak zekalı kadın)
Erkek aykut.( Bu isim benim için özel geçmişte değer verdiğim birinin ismi ve anlamı da güzel
2 ay sonra oğlum olacak. Eşim soyadını ben verdim adını sen ver dedi. O yüzden eşimin isminden esinlenerek “kutay” koyacağım💙
Çevreye danışmam🤭.
Çocuğum olursa ileride bir gün isminin kökeni Türkçe olmasına dikkat ederim.
Çocuklarınıza sizde Türk isimleri koyun!!!
Çocuğum olsaydı sadece eşimle ortak bir isimde karar kılardık
Yağız, yağız alp ve erbatur koyarın erkek olursa,
kız olursa Aylin veya mahperi 🙂
Validenin adı güzel ya onu koyarım
Büyüyünce kullanabilmesine
Öneri istemem, öneri verseler de dikkate almam.
Çok tatlı bunlar yerim ben😊😊
Oğlan olursa babamın adını koyarım. net
Eşimle seçmek en doğrusu
Çocuğum yok.
farklılık