Bebeğinizin kıyafetlerini bebek deterjanı ile mi yıkıyorsunuz?

Bebeğinizin kıyafetlerini bebek deterjanı ile mi yıkıyorsunuz?

Evet kızımın kıyafetlerini bebek deterjanı ile yıkıyorum. Bize kullandığımız deterjanla yıkamam. Onların teni bizimden hassas. Daha temiz içerikli deterjanlar kullanmak gerekiyor.
1 yaşına kadar bebek deterjanıyla yıkamıştım daha sonra bizim çamaşırlarımızla beraber yıkamaya başladım ama giydiği kıyafetler cildini tahriş etmeye başlayınca yine bebek deterjanına döndüm.
Cevap
6Cevap
Bebeğim yok ama olsaydı, kendi deterjanı olur
evet, genelde tercihim bebekler için geliştirilen deterjanlar oluyor. Cildi tahriş olmasın diye ona özel deterjan alıyorum
Şimdilik bebek kıyafetleri için deterjan aldım. Büyüdüğü zaman normal kullandığımız deterjan ile yıkarım.
Yumuşatıcı kullanmayacağım.
Dalan granül toz detarjan aldım.
Bebeğim yok ama olsa tabii ki kendi deterjanı olur bizimki ile aynı şeylerle yıkanacak değil.
bebek ürünleri kullanmak lazım yoksa alerji malarji olur bebişler
Normal deterjan ile yıkıyoruz ilk dogdugunda baştan sabun ile yıkadık 3 4 ay sonradan normale donduk
normal deterjanla yıka geç işte ne gerek var ekstra masrafa eskiden bebek deterjanı mı vardı sanki
Bebeğim yok.. 🥹
Bebeğim olsa bebek ürünleri kullanırdım
Evet
Duru granul
Evet
Bebem yok 🥺
Hiç yorum yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?