Prof. Dr. Betül Acunaş, "Türkiye'de her 100 bebekten 15'i prematüre doğuyor, bu oran giderek de artıyor" dedi.

Prof. Dr. Betül Acunaş, "Türkiye'de her 100 bebekten 15'i prematüre doğuyor, bu oran giderek de artıyor" dedi.

Genelde annenin bir sağlık problemi olduğunda olabiliyor ve bu anneler riskli gebelik geçiren kişiler yani tam olarak bundan dolayı prematüre doğum artıyor diyemeyiz.. Bunların bir kaçını sıralamak istiyorum..
- Kalp hastası olan insanlar
- Tansiyon yüksekliği olan insanlar
- Hayati riski olan insanlar
- Beslenme alışkanlığı bozukluğu olan insanlar
- Ve en önemlisi hormonlu besinler tüketildiği için prematüre doğum yapan insanlar çok fazla..
Artık her mevsim de bütün sebze ve meyveleri bulabiliyoruz.. Ve henüz bebeğimiz doğmadan hormonlu yiyecekleri tüketmiş oluyoruz ve bu da prematüre doğum oranının artmasına neden oluyor..
Cevap
1Cevap
bence bilgisizlik olabilir
Acemi ebeveynlikte olabilir dayimlardan biliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?