Bebeğimle otobüs yolculuğuna çıkacağım için çok stresliyim. Ne yapmalıyım?

Yarın ilk kez 2 aylık bebeğimle beraber otobüs yolculuğu yapacağım ve çok stresliyim. Yolda illa ağlayacak acıkınca vs. Gündüz yolculuğu olmasına rağmen korkuyorum insanlar rahatsız olur diye. Ne yapmalıyım? Siz olsanız çok rahatsız olur muydunuz?
Bebeğimle otobüs yolculuğuna çıkacağım için çok stresliyim. Ne yapmalıyım?
Cevapla