Çocuk & Ebeveyn 56 yaşındaki kadın torununu dünyaya getirdi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Ehlivukuf Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor ABD’nin Utah eyaletinde yaşayan kadın, rahmi alınan gelini ve oğlu için taşıyıcı annelik yaptı. 56 yaşındaki kadın torununu dünyaya getirdi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Cevapla Kadın Soruları Getir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı. Tuhaf bir durum, ama kendi hayatları 0 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yok artık 😄 neyse bişey demiyorum.. keyifli akşamlar.. 0 0 Yorumla
Rose83 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Tuhaf geldi bilemedim. Radikal bir karar. Cocuk kime nasıl hitap edecek şimdi😅😝 0 0 Yorumla
trinitynin_saçjölesi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 90% +1 yıl Bilimin nimetlerinden faydalanilmali tabi 0 0 Yorumla
BirrBuseee Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Ne olacak yabancının taşınmasında iyidir 0 0 Yorumla
BerfinCennet1 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 90% +1 yıl Kendi oğluna da yapmazsın ya aşırı saçma… 0 3 Yorumla mervesse_ +1 yıl Oğluyla birlikte olmuyor zaten. Taşıyıcı annelik öyle bir şey değil Yorumla BerfinCennet1 +1 yıl Biliyorum birlikte olunmadığını , oğluna ve gelinine taşıyıcı annelik yapmayı saçma buldum Yorumla Ferahxy +1 yıl Yani oğlunun yine tohumunu alıyor sacma Yorumla
seyda028 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl İyice şaşırdı millet yok artk yani 🤦🏻♀️ 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tuhaf bir durum, ama kendi hayatları
Yok artık 😄 neyse bişey demiyorum.. keyifli akşamlar..
Tuhaf geldi bilemedim. Radikal bir karar. Cocuk kime nasıl hitap edecek şimdi😅😝
Bilimin nimetlerinden faydalanilmali tabi
Kadınlık bu olsa gerek bravooo
Ne olacak yabancının taşınmasında iyidir
Tuhaf bir durum 🙄ne denilir bilemedim..
Kendi oğluna da yapmazsın ya aşırı saçma…
Oğluyla birlikte olmuyor zaten. Taşıyıcı annelik öyle bir şey değil
Biliyorum birlikte olunmadığını , oğluna ve gelinine taşıyıcı annelik yapmayı saçma buldum
Yani oğlunun yine tohumunu alıyor sacma
İyice şaşırdı millet yok artk yani 🤦🏻♀️
gayet de tebrik edilecek bi durum
Amannn
Rezalet!
Oldu bi bu eksikti taammmaaam.
Uygundur. Nokta
Niye olmasın
yuuuhh ya
Yuh artık ya