Oğlum keremi mahallemizdeki kreşin bir haftalık denemesine götürdüm çok mutlu oldu bende çok sevindim haftaya cuma günü bitiyor deneme süresi belki bi gün kaydettiririm onu da o kreşe☺️☺️☺️
Sizce kreşler çocuk gelişimi için faydalı ortamlar mı?
Bunu iki farklı açıdan cevaplandıracağım. Birincisi mezun olduğum bölüme ithafen olacak. Kreşler çocukların yeni insanlarla tanıştığı bir ortam çocuk ne kadar insan görürse bebekken sosyal yanı o kadar kuvvetli oluyor tahmin edilebileceği üzere fakat anneden babadan evden bir anda ayırmak doğru bir yaklaşım değil o yüzden küçük yaşlarda anne/baba katılımlı oyun grupları kreşlerden daha iyi. İkinci yanım da bireysel olarak düşüncem şu annenin bir süre sonra tahammülü azalıyor ve çocukla iletişimi zayıflıyor o yüzden faydalı bir tercih olabilir. 😅