• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Hamile olsaydınız normal doğum mu, sezaryen mi tercih ederdiniz?

beyazorkidem
beyazorkidem Takip Et
Master Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
94
Yapay Zekaya Sor

Hamile olsaydınız normal doğum mu, sezaryen mi tercih ederdiniz?

Hamile olsaydınız normal doğum mu, sezaryen mi tercih ederdiniz?

#orkide

Hamile olsaydınız normal doğum mu, sezaryen mi tercih ederdiniz?
Cevapla
Doğum Soruları Hamilelik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • sevimliihatun
    sevimliihatun Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Bazı durumlarda insanlar normal doğumun o anki sancısına o anki ağrısına katlanamam düşüncesi ile sezeryan tercih edebiliyorlar bu bir tercih noktası evet ama bence büyük bir hata olarak görüyorum. Normal doğum bebek çıktığı anda bütün sancıların bir anda geçti ağrılarım bitti Bir an gerçekten çok iyi bir rahatlama geliyor bebek çıkar çıkmaz ayrıca bebek çıktığı vakit bebeğin eşiğinde çıkartıyorlar içli tamamen temizliyorlar içinde ne var ne yok rahminde ne var ne yok her şeyi çıkarıyorlar kan Man hiçbir şey kalmıyor bomboş oluyor elleriyle de sokuyorlar böyle güzel ve gazlı beze de temizlik yapıyorlar hiç parça falan bırakmıyorlar bu yüzden en güzeli en doğalı normal doğum olarak düşünüyorum.

    Ama bir de zorunlu sezeryan diye bir şey var bebek makat geliştir ya da kordonu boynuna 3 4 defa dolanmıştır riskli gebeliktir bebeğin kalp atışlarında problem vardır annenin tansiyonunda problem vardır ya da anne riskli bir hastalığa sahiptir bu gibi durumlarda zorunlu sezeryan tercih edilir olması gereken budur bazı insanlar sezeryan doğumdan sonra çok zorlanırken bazı insanlar da çok rahat atlattığından bahsediyor bizim bir tanıdığımız vardı sezeryan doğum yaptıktan 2 gün sonra dışarı çıkıp gezmişti eşiyle çocuğuyla beraber kadın sanki hiç doğum yapmamış gibiydi ama sezeryan olup ayağa bile kalkamayan insanlar da mevcut ha normal onlar tabii ki yani o kadar kesiliyorsun dikiş alıyorsun içinden Can çıkarıyorlar kolay bir şey değil bu


    Uzun lafın kısası Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıklı bebekler nasip etsin

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ohshiit
    ohshiit Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    normal doğum tercih ederim, sezaryen üzerinden yıllar geçse de ağrı bırakıyormuş bebek için de sağlıklı olan normal doğum olduğu için tercihim bu yönde olur

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

88

Cevap

13

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 36
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı.

    Selam gadası 🙃

    Kadınlar kolay olduğu için sezeryan tercih ediyor. Ama geride kalan dikiş izleri hiç güzel durmuyor. Normal doğumda hem tüm vücuttaki hücreler yenileniyor. Bunu göz ardı etmemek gerekiyor.

    1
    4 Yorumla
    • xİstilacıTürİnsan
      xİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sezeryan daha zor ki

      Yorumla
    • nordun_gadasi
      nordun_gadasi
      +1 yıl

      @xİstilacıTürİnsan pek öyle olduğunu sanmıyorum doğum anında acı yok ki

      Yorumla
    • xİstilacıTürİnsan
      xİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ama doğum sonrasında ağrısı çok ve 7 kat karnı kesiliyor 2-3 hafta ayağa kalkamıyor ve ölüm oranı daha fazla

      Yorumla
    • nordun_gadasi
      nordun_gadasi
      +1 yıl

      @xİstilacıTürİnsan o an kadınlar doğum anını düşünüyor sonrasını düşünen kadınlar normal doğum olmak istiyor

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.

    Normal doğum tercih ederdim

    0
    0 Yorumla
  • saçmabirkişilik
    saçmabirkişilik Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 455 cevap paylaştı.

    İnş hep normal doğum nasip olur. Sezeryan hakkında duyduklarım gerçekten korkunç. Hani doğum anında acı çekmiyorsun fakat akabinde haftalarca ağrı çekiyorsun diye anlatıldı bana farklı kişilerden. Yatakta yatarken diğer tarafına dönememe, bebeğini tek başına kucağına alamama vs.

    Normal doğum da doğumdan sonra anında ağrılar diniyor diyen insanlar var. Bu sadece yırtıksız doğum gerçekleştiyse mümkün. Eğer dikiş atıldıysa onuda çekiyorsunuz bir kaç gün/ hafta.

    Ama ben doğal olandan yanayım. Doğalıda normal doğumdur.

    1
    0 Yorumla
  • Alaçatı_mavisi
    Alaçatı_mavisi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 306 cevap paylaştı.

    Sezaryen bir tercih degil zorunlu hallerde basvurulan hayat kurtarici bir operasyon. Dogada hic bir canli boyle bir ikilem yasamaz.

    2
    2 Yorumla
    • beyazorkidem
      beyazorkidem
      +1 yıl

      Tercihen doğuran çok var ama etrafta

    • Alaçatı_mavisi
      Alaçatı_mavisi
      +1 yıl

      Tıbben, doğru doktor ellerinde tercih olmaz. Doğru doktor tercihte yaptırmıyor zaten.

  • İsteklihatunnn
    İsteklihatunnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 92%
    +1 yıl

    Tecrübe ettiğim için söylüyorum normal doğum ☺️ Ertesi gün ayaktasın dikiş vs sıkıntın yok ve bebek dünyada☺️yeni hayatınıza uykusuz günlere ağrısız merhaba

    5
    0 Yorumla
  • gunesdogacak2022
    gunesdogacak2022 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 96%
    +1 yıl

    Bu Tercih meselesi olmamalı bence. Normal doğum en sağlıklısidır. Eğer sizin veya bebeğin hayatıni tehlikeye atacak bir durum varsa, doktorunuz buna karar verebilir. Sezeryan doğan bebekler bağışıklık sistemleri daha düşük olur. Hastane mikrobuyla karşılaşır önce. Ve 7 kat cildinizin kesilmesi size hep bir rahatsizlik verir. Uzun süre sıkıntı yaşarsınız.#orkide

    0
    0 Yorumla
  • EdaŞaşmaz
    EdaŞaşmaz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    bence en güzeli normal doğum. evet normal doğum denince kulağa pek hoş gelmiyor , korku doluyor içinize. fakat sezeryan kadar acılı değil , en azından o anlık biraz acı hissedilse bile sezeryan kadar yıllarca çekmiyorsunuz kesi ağrısını , Allah herkese hayırlı evlatlar nasip etsin 😘😇🖐️

    1
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Epidural sezeryan tercih ederdim. Belden aşağıya uygulanan lokal anestezi sayesinde hem sıfır ağrınız oluyor hemde bebeğinizin ilk anlarını görebilme şansiniz oluyor

    1
    0 Yorumla
  • Elfida277
    Elfida277 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    her zaman normal olan en sağlıklısıdir. normal doğum olacakken sezeryan. olan insanda cidden aklil yok

    2
    0 Yorumla
  • AyzTmr
    AyzTmr Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Şu anlık normal doğum gibi görünüyor. Ama doğum anında sezaryen (spinal) da olabilir. Her şeye hazırladım kendimi.

    1
    0 Yorumla
  • Kendinegöre000
    Kendinegöre000 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    hiç düşünmedim derdim tasam her şeyim bitti bi o kaldı :dd

    2
    0 Yorumla
  • __hillsMooNn__
    __hillsMooNn__ Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Hamileyim ve normal tercih ediyorum. Mecbur kalmadıkça sezaryen kesinlikle iyi değil.

    2
    0 Yorumla
  • 1prensannesiii
    1prensannesiii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Seseryan olmak zorunda kaldım çok zorluydu öldüm öldüm dirildim

    2
    0 Yorumla
  • kimbu032
    kimbu032 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Nisanda sezaryen doğum yaptım yine olsa yine sezeryan yaparım

    1
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Normal bakin adi ustunde normal olan sey varken...
    Sezeryan bir. tercih degil tibbi zorunluluktur

    1
    0 Yorumla
  • Birkirlangicmisali
    Birkirlangicmisali Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    O durumda bebek icin hangisi uygunsa. Her durumda sezaryen veya normal durum uygun olmayabiliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Balhaatunn
    Balhaatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Normal doğum yapmak isterdim ama düşününce bile ürküyorum

    1
    0 Yorumla
  • Diyetisyen_Haniim
    Diyetisyen_Haniim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Normal doğum asırı ürkütüyor, sezeryandan sonrası da zor. Hamile kalınca karar veririm artik

    1
    0 Yorumla
  • Pikauv
    Pikauv Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Farketmez, sağlıklı doğsunda acısı neyse çekeriz jdjd

    1
    0 Yorumla
  • NevHa
    NevHa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Bebeğin durumuna bağlı doğum şekli. Ama en iyi olanı normal doğum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sezeryan bence. Vajinal dogumda genişleme olması kaçınılmaz oluyor. Bu da seks hayatını olumsuz yönde etkiliyor. Zaten normal dogumda da kesik atılıyor. Sezeryan hem kolay.

    1
    0 Yorumla
  • deli_xatûn
    deli_xatûn Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Normal sezeryandan korkuyorum enfeksiyon alirsa dikişler bide normal doğumda 1 gunde toplarsin kendini ama sezeryanda zor yaninda çocuğa bakacak eve bakacak biri lazim

    0
    0 Yorumla
  • youhavetobestrong
    youhavetobestrong Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bu tercih edilebilecek bir durum değil aslında eğer normal doğum yapılabiliyorsa sağlıklı olan her zaman normal doğumdur.

    Herkes normal doğumu daha zor görse de aslında sezeryan olanların süreci çok daha zor geçiyor. Doğumun ağrısı doğum bitene kadarken, sezeryanın ağrısı 1 ay belki daha uzun sürebilir. Artı olarak çocukta da problemlere sebep olabiliyor sezeryan doğum. Kesinlikle keyfi yapılmamalı.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hamileyim normal doğum istiyorum çünkü bıçak altına yatmaktan korkuyorum

    1
    0 Yorumla
  • BayanOlric
    BayanOlric Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 32
    +1 yıl

    Normal doğum tercih ederdim ama çocuk düşünmüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Normal doğum tercih ederim

    1
    0 Yorumla
  • oyunadamı2
    oyunadamı2 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu kişinin tercihine değil de içinde bulunduğu sağlık koşullarıyla ilgili diye biliyorum.

    2
    0 Yorumla
  • çikolataçikilop
    çikolataçikilop Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    başıma gelmesin öyle bir şey hamileliğin lafı bile midemi bulandırıyor

    1
    0 Yorumla
  • Menethil
    Menethil Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 88%
    +1 yıl

    Olursa normal olsun sezaryeni isteyerek tercih ettiklerini sanmıyorum 🤔

    1
    0 Yorumla
  • benbendeğilimartık
    benbendeğilimartık Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 72%
    +1 yıl

    Hamile olmam sanmıyorum ama, normal doğum tercih ederdim.

    0
    1 Yorumla
    • Zulukune
      Zulukune
      +1 yıl

      Bide hamile olsaydin

      Yorumla
  • 1bilinmez
    1bilinmez Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 94%
    +1 yıl

    O an insan sezeryan istiyor ama snrsi icin normal doğum daha iyi.

    0
    0 Yorumla
  • KremalıKraker
    KremalıKraker Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    en sağlıklısı normal doğum dikiş yok yara yok
    gereksiz bıçak altına yatmak doğru değil

    0
    5 Yorumla
    • xİstilacıTürİnsan
      xİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      aslında onda da dikiş var

      Yorumla
    • KremalıKraker
      KremalıKraker
      +1 yıl

      @xİstilacıTürİnsan gerekli görülürse doğum esnasında doğumu kolaylaştırmak için doktor küçük bir kesi atar ama o kadarlık bir dikiş sezaryen dikişi ile elbette bir tutulmaz

      Yorumla
    • sevimliihatun
      sevimliihatun
      +1 yıl

      Dikiş yok mu pardon neye göre dikiş yok şu an normal doğum yapan kadınların %80'ini dikiş atılıyor

      Yorumla
    • sevimliihatun
      sevimliihatun
      +1 yıl

      Benim ablamın normal doğumda 29 tane dikişi vardı içten dıştan toplam

      Yorumla
    • KremalıKraker
      KremalıKraker
      +1 yıl

      @sevimliihatun doğum esnasında deformasyon oluyor demek ki
      ama %80 de çok büyük bir oran neredeyse hepsi
      yine de sezaryen doğumu gibi karından derin bir dikişten iyidir

      Yorumla
  • nazaryildiriw
    nazaryildiriw Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Normal doğum tabiki sezaryen doğum yapan çok gördüm yıllar geçse de ağrı çekiyorlar hâlâ

    1
    0 Yorumla
  • sonsigaram_
    sonsigaram_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sezaryen ile doğum yapardım nolmal yapmam doğrusu ikisinde korkunç 🙂

    1
    0 Yorumla
  • Maviboncuk21
    Maviboncuk21 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Aslında çocukları hiç sevmiyorum ama eğer öyle bir durum olursa sezaryen isterdim

    1
    0 Yorumla
  • tugcecigim
    tugcecigim Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Tabiki normal doğum gerekmedikçe lütfen sezaryen yapmayın

    1
    0 Yorumla
  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal doğum tercihim olur.

    1
    0 Yorumla
  • SasukeGaara
    SasukeGaara Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 79%
    +1 yıl

    Normal tabiki

    1
    0 Yorumla
  • _Milagros_
    _Milagros_ Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 95%
    +1 yıl

    İkisini de yasamıs biri olarak sezeryan diyorum

    1
    0 Yorumla
  • Cassie_Robichaud
    Cassie_Robichaud Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Sezaryen tercih ederdim.

    1
    0 Yorumla
  • __Icârus
    __Icârus Takip Et
    Bilge Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl

    Normal doğum tercih ederdim

    1
    0 Yorumla
  • kırgınsevgili
    kırgınsevgili Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Normal diye düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    İkisini de tecrube ettim kesinlikle normal dogum

    2
    0 Yorumla
  • Takıaskısı
    Takıaskısı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24
    +1 yıl

    Normal doğum ancak hayati durumlarda da sezaryen can kurtarıcıdır😍

    0
    0 Yorumla
  • XimEmreeX
    XimEmreeX Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Olumsuz bi durum olunca sezaryen yapılmıyo mu zaten 🤔

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Epiduralli normal doğum isterdim

    1
    0 Yorumla
  • davnaldiav
    davnaldiav Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Hamile olmak istemezdimmm

    0
    0 Yorumla
  • kadinsix
    kadinsix Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 89%
    +1 yıl

    fobim var bilmiyrn ki

    0
    0 Yorumla
  • MayaaGüzel
    MayaaGüzel Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Sezeryan benim canım tatlı.

    0
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    tabiikisii de sezaryen ile doğururum 😌

    0
    0 Yorumla
  • queennn00
    queennn00 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Doğurmamayı tercih ederim

    0
    0 Yorumla
  • Gercegimsanri
    Gercegimsanri Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Normal doğum tercih ederdim.

    0
    0 Yorumla
  • gizlilik_korunuyor
    gizlilik_korunuyor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kesinlikle normal doğum

    0
    0 Yorumla
  • bubanayapılırmıbe
    bubanayapılırmıbe Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 98%
    +1 yıl

    Normal dogum cok tehlikeli

    0
    0 Yorumla
  • seyda028
    seyda028 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Bizimki erken geldg icn sezeryan old

    0
    0 Yorumla
  • Emeralld_
    Emeralld_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 86%
    +1 yıl

    Sezaryen tercih ederdim

    0
    0 Yorumla
  • RakununÇorabı
    RakununÇorabı Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben ağzımdan çıkarırdım çocuğu direkt

    0
    0 Yorumla
  • Abdurrahman00t
    Abdurrahman00t Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    Kadınlar için normal doğum daha iyi diyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Hulyayaman00
    Hulyayaman00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Normal sorun olmadıkça

    0
    0 Yorumla
  • porifldekibendeğilim
    porifldekibendeğilim Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Normali kim istiyo hayır tabiki sezaryen

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (41)
Devamını Gör(86)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Hamile olsaydınız normal doğum mu, sezaryen mi tercih ederdiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hamile olsaydınız normal doğum mu, sezaryen mi tercih ederdiniz? 76 cevap verildi
Hamile olsaydınız normal doğum mu yoksa sezaryen mı tercih ederdiniz? 67 cevap verildi
Normal doğum yapanlar yine olsa normal doğumu tercih edermiydiniz yoksa sezeryan mı olurdunuz? 3 cevap verildi
Normal doğum mu, sezaryen doğum mu tercih edersin? 15 cevap verildi
Normal doğum mu sezaryen doğum mu daha sağlıklı, sen hangisini tercih ederdin? 30 cevap verildi
Normal doğum mu yoksa sezeryan mı daha tercih edilesi? 55 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨