Prenses doğum tercih ederdim 🤣şimdi prenses doğum ne diye soracak olursan sancı çekmek istemeyen annelerin için omurga enjekte edilen bir anestezi yöntemidir. Anne adayı doğum sırasında kasılmalar hisseder ama ağrı hissetmez. Acısız bir normal doğum türüdür 🤣parasi olana acısız doğum bile var görüyor musunuz
Normal doğum tercih ederim. Normal doğumla dünyaya gelen bebeğin bağışıklılığı çok daha kuvvetli olur. Doğum yolundan geçerken aldığı bakteriler bebeğin bağışıklılığı savunma mekanizmasını harekete geçirir Bebeğinden daha önemli değil canım , iki sancı çekecem diye sezeryani tercih etmem
Şahsen her şey normalse ve imkanım varsa normal doğumu tercih ederim. Çünkü anne olmaya dahil görüyorum onu da. O anı yaşamak, sancıyı çekmek, bebeğin ilk ağlamasını duymak... Hepsini doya doya yaşamak isterim ben.
bebekle beraber tüm plesantanın tek seferde vücuttan atılmasını sağlayan ve kısa sürede iyileşip tüm hormonların normal seyrine ulaştığı Normal doğum tercihim olur🙂
Normal doğum sağlıklı hemde çabuk toparlıyosun kendini ama aşırı zor gibi o ağrı çekilmez sezeryan da aslında her ne kadar kolay da gözükse doğumdan sonrası kötü zor toparliyosun kendini hemde anestezisi riskli felç kalma ihtimali yüksek en iyisi suda doğum gibi sancıyı tamamen almiyo ama hafifletiyo
Sezeryan tercih ederdim sanirim riske girmem hemde bunu saglikci olarak soyluyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sezaryen izini gördüm de çok itici geldi. Sağlıksal sebepler ayrı tabiki ama keyf olarak seçenler o izi hiç mi umursamıyor acaba? Ya da eşleri nasıl görüyorlar, baya ürkütücü duruyordu iz.