Kadınların tek başına çocuk sahibi olması neden hoş karşılanmıyor?

Kadınların tek başına belirli yöntemler ile bebek sahibi olması neden hoş karşılanmaz?
#reda
Kadınların tek başına çocuk sahibi olması neden hoş karşılanmıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Türkiye gibi bir yerden iyi hoş karşılıyorlar ki bunu karşılasınlar bir şeyleri yadırgamaya yer arıyorlar elbette Buda yadırganır tabii ki bir çok sebebi var ama yazmaya gerek yok kısacası Türkiye’de olmaz
Kadınların tek başına çocuk sahibi olması neden hoş karşılanmıyor?
Cevapla