Kayınpederim bebeğime zorla kendi ismini koydurtmak istiyor, ne yapacağız?

26 haftalık hamileyim. Oğlum olacak. Kayınpederim bebeğin cinsiyetini öğrendiğimizden beri onu her görüşümüzde bebeğe onun adını koymamız için baskı yapıyor." Karnıma bakıp kendi ismiyle sesleniyor falan. Adı da Sebahattin. Ne söylenişi güzel ne anlamı. Çocuğuma doğar doğmaz yazık etmek istemiyorum. Bu ismi koysam ileride değiştirteceğinden de eminim. Başta anlayış gösterdim ama kayınpederimin psikolojik baskılarından sıkıldım artık. Ben veya eşim bebeğe onun adını koymayacağımıza dair en küçük bir imada bulunsak çocuk gibi küsüyor. Bu iş nasıl çözülecek?

Kayınpederim bebeğime zorla kendi ismini koydurtmak istiyor, ne yapacağız?
Cevapla