Kayınpederim çocuğuma zorla kendi ismini koydurmak istiyor, ne yapmalıyım?

21 haftalık hamileyim. Oğlum olacak. Kayınpederim bebeğin cinsiyetini öğrendiğimizden beri onu her görüşmemizde bebeğe onun adını koymamız için baskı yapıyor."Ben de oğluma kendi babamın ismini koydum."diyor. Karnıma bakıp kendi ismiyle sesleniyor falan. Adı da Sebahattin. Ne söylenişi güzel ne anlamı. Çocuğuma doğar doğmaz yazık etmek istemiyorum. Bu ismi koysam ileride değiştirteceğinden de eminim. Başta anlayış gösterdim ama kayınpederimin psikolojik baskılarından çok sıkıldım artık. Ben veya eşim bebeğe onun adını koymayacağımıza dair en küçük bir imada bulunsak çocuk gibi küsüyor. Bu iş nasıl çözülecek?

Kayınpederim çocuğuma zorla kendi ismini koydurmak istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla