Yaş ilerledikçe gebelik riski artıyor, evlenmekten vazgeçmeli miyim?

Hayatım boyunca en büyük hayalim anne olmaktı.. seveceğim biriyle olmadıktan sonra sevmediğim kimseyle evlenmek istemedim fakat yıllar su gibi aktı yaş 32 dayandı..35 sonra hamilelik ve doğum riskli oluyor, dolayısiyla hem anne hem bebek sağlıkli olmayabiliyor.. kuzenim 37 yaşında evlendi iki ay önce bir erkek çocuğu oldu ve çocuğu dovn sendromlu, doktor anne yaşı büyük olduğundan kaynaklı demiş.. bende korkuyorum artık sağlıkli çocuk doğurmak ya da dogurmamak korkuyor beni ve bu saaten sonra evlenmek mantıksız mi olur?
Yaş ilerledikçe gebelik riski artıyor, evlenmekten vazgeçmeli miyim?
Cevapla