Çocuk sahibi olmayı çok istiyorum ama bir türlü adım atamıyorum. Ne yapmam lazım?

Öncelikle hepinize selamlar. Lütfen aşağılayıcı, hakaret içeren ve alay içeren yorumlar yapmayınız. Ben 2 yıllık evliyim. Çocukları bebekleri bende eşimde çok seviyoruz. Artık çocuk sahibi olmak istiyoruz ama bir türlü benim yüzümden bu yolda bir adım atamıyoruz. Ben hamilelik sürecinden, doğumdan vs. çok korkuyorum. Bizden sonra evlenenler şu an yarısı hamile ve çocuk sahibi. Kafamda düşünüyorum düşünüyorum ama gerçekten işin içinden çıkamıyorum. Cesaret edemiyorum. Artık etraftakilerde sormaya başladı çocuğunuz olmuyor mu falan diye. Bi yandan bu duruma çok üzülüyorum. Her ay "tamam artık bu ay deneyeceğiz" diyip vazgeçiyorum erteliyorum. Ben bişeylerden korkuyorum sanırım. Bilinmeyenden korkuyorum daha önce tatmadığım bişey olduğu için korkuyorum. Şimdi bir çoğunuz dicek ki bi uzmandan destek al ama o iş öyle kolay değil işte. Ya cidden benim gibi olan var mıdır? Lütfen bana bi akıl fikir verin bu çıkmazın içinde sürüklenip gidiyorum

Çocuk sahibi olmayı çok istiyorum ama bir türlü adım atamıyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla