Malum bebek bezi fiyatları da her geçen gün artıyor. Siz neye göre seçim yapıyorsunuz?


önce fiyat sonra kaliteye bakıyoruz eğer yeğenimi pişik etmiyor ve de rahatsz etmiyorsa uygun marka alıyoruz ama eğer bu 2 unsur sorunlu ise yapacak bir şey yok parayı bayılıyoruz
Cevap
6Cevap
Kalite önemli
En iyisi pirima digerleri aynı prima ın iç pamugu farklıdır dıger bezlerden bakınca anlarsınız
Hepsi ayni kalitede en pahali olan cocugun tenine zarar veriyor ucuz olanda problem yasamiyorlar
Ben fiyatına gore aldım pışık yapsaydı degıstırecektım yapmadı hala kullanıyorum önlem bebek bezı kullanıyorum
Kalite önemli.
Pişik falan olmaması için.
Kalite şart tabii
Kalite önemli bence
kalite önemli. yoksa pişiyor popişleri yazık.
Ekonomik kullanın
Kalite önemli
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?